Wednesday, March 02, 2005

四千尺大宅~~~

呢排屋企成日講「四千幾尺既大宅」~ 錯過左一個筍盤!!!!!!

auntie 屋企樓上個「單位」之前放盤一千萬,無人理~ 跟住去到八百萬都係無人問津~ 呢 d 我地都知道~ 其實呢個所謂既單位係頂樓~ 有三個單位打通做一個~ 所以有成四千幾尺~ 仲有私家天台~ 最特別之處係呢個單位本來係發展商所「特製」~ 所以有一部直達既私家 lift!!!! 勁呢?

就係 sars 之後~ 呢個單位就被割價到令人心痛不已既價錢賣出~ 五百幾萬咋!!!!! 真係咋舌!!!!!! 唉~ 收納左呢個筍盤既... 係做地產既商人~ 我地估... 根本呢個盤都無被「公開」過就賣左嚕~ 唉~

係「查明」新業主來歷後~ 我地就開始討論「四千尺大宅」啦~ 五百幾萬咋!!! 一千蚊一尺度咋~ 'coz 呢個價仲包有車位!!!!! 又有私家天台同 lift!! 呢個真係超勁~ 我可以坐人地部 lift but 其他住戶都唔可以坐我部 lift!!!!

一早知道既話~ 真係非常極度買得落啦!!!! 爸爸話~ 他買既話~ 他第一件事係去「分契」~
我呢~ 既然本來係三個單位~ 我就想用一個半單位既地方做客飯廳 + 爸媽房 + 家庭書房~ 半個單位做客房 + 偏廳 (我 mean 客人既客廳) + 音樂室~ 我同細佬就分一個單位~ 咁入左我間套房就好似入左個 deluxe 既酒店房咁~ 有客廳又有 lounge 個種!!! 我要打通埋天台做復式!!! 樓下係我既私人客廳,包括私人影院同小酒櫃 (即係同 d friend 飲野既地方)~ 用布廉同 sofa 隔開睡覺既地方~ bathroom 要有一個日式既 bath tub~ 可以「仿溫泉」個隻!!! 通向有 sofa (for 做 mask 個陣訓係到) 同梳妝台既衣帽間~ 係另一邊既係電腦同私家書房~ 電腦個邊都要有個靚靚 monitor 同 area for 我係電腦看電視~ 樓上既有室內同室外~ 樓梯通上玻璃房~ 有 lounge 同 bed for 我看星星~ 仲有 hifi 同電視~ 室外既係露天茶座~ 通往其他部分既天台~ 係樓梯中間咁上下仲可以間個「閣樓仔」for 我 d 朋友仔黎作客訓既~

你話咁幾好呢~~~~~ 機會就係咁啦~ 有 d 野唔係無能力去做而係無抓住機會 jer~ 不過.... 呢個 case 好似係唔知道有呢個機會喎~ 哈哈~ 唯有等下次啦~

我上面寫既~ 我間房唔計樓上都只係得七百多尺~ 要做到我寫咁~ 都唔可以好豪咁運用空間~ 都要用裝潢黎製造空間~ 所以呢~ 都係等下次有機會~ 黎間仲大 d 既!!!! =)

好啦~~~ 十一點幾啦~ 係時候去發下夢啦~

No comments: