Monday, August 04, 2008

終於出台既日本遊記(序)

再唔寫真係驚自己唔記得,又再「重蹈覆徹」。
今次既日本之旅意義重大,係上年既十一月已經定左,只係時間仲猶豫緊四月定七月。最後決定七月,因為七月北海道既花田實在太吸引了。
係決定左七月去之後,其實都j無乜 prepare 過,直到農歷新年 mr kao 既 email 話佢七月會係東京搞 exhibition 之後先開始「正式籌備」。
為左就 mr kao 攝影展既時間,我揀左七月十九號出發去北海道,當時係三月。幫細佬用 asia miles 出左張 Tokyo 機票後就即刻搵 suki 問 package 價同機位,我仲記得,當時仲幫細佬個 friend手問埋五月底去 Bangkok or Taipei 同幫我地自己問埋佛誕去 Bangkok 既野。最後,竟然十八號晚十九號凌晨機都係 full 晒!兜兜轉轉,又問埋 egl 同縱橫遊,決定請多一日假 (最後 turned out to be 多左兩日半),十八號凌晨出發,二十八號凌晨到香港,整整玩足十日,如果由離開屋企門口計,係十二日長,對我黎講,算係名乎其實既「長假」。
係未定好機票前就已經買左本香港出既 guide book,又買左一本台灣一本日本既 magazine,仲上左 n 個 websites 同 mushroom 夾住 d 行程。
我覺得 preparation 唔算一等一既充足,但起碼 hotel,hostel,pension 都 book 晒,咩 pass 抵 d,巴士點搭都 check 過晒,火車班次同船期都 check 過,夾過行程,算係唔錯啦~
可能出去做野做得都幾多次,習慣左到一個新既地方係香港機場買本 guide book 係飛機到望下,再唔係就係當地機場拿 map 拿 brief guide 係車到望下,做完野無人帶就自己出去「闖」下,flip 下 guide book pick up 一個 spot 既「半準備式」四圍走 travel mode,今次顯得好有 planning,同埋無以前咁驚青,唔會話無準備唔知點咁,隨意 d 都好,otherwise 就好似 guided tour 咁,去邊食野都定住晒,我地今次呢,就有 d 邊走邊逛,邊走邊找吃的感覺。

No comments: