Wednesday, May 30, 2007

Academic Report

(moved from elsewhere)
Stupid me... i only discovered that our result had already been out from my friend's Xanga.. :P
大懵的我.... 在朋友的 xanga 上才發現,成績原來已經公佈了~
Immediately logon to the system to check my result, as expected... thanks god! but i think i could have done better in the linguistics one then i could try having a full mark GPA for this semester... :P
立即登入查成績的系統,結果如預期的... 感謝主! (其實我開始很懷疑我的信仰... 不過這是題外話,現在還真的是 Thanks God! 那是「主」還是「神」,容後再討論吧) 不過我覺得我可以在"語言學"那一科做的更好,那我就可以在這個學期嘗嘗 GPA 滿分的滋味! :P

I did better in this Semester.... dunno if it has some relationship with the fact that i only need to take 'elective courses' this semester and no core courses are required... as from my UG experience... i did best in elective courese.. probably 'coz i choose subjects i like and hv interest in and thus better result....
這個學期的成績比上一個好~ 不知道這與'選修科'有沒有關係? 這個學期不用上'必修科'... 以大學的經驗來看... 我從來在'選修科'都有不錯的成績... 大概是因為我會選我一些我有興趣我喜歡的課吧~ 這樣一來.. 成績應該是比較好的~

anyway... very happy that my 1st year master study is a 'happy ending' and now looking forward to another new good start next year!
總知~ 我第一年的碩士課程就這樣"大團圓結束"了... 非常開心!! 現正期盼着明年另一個好的新開始吧!

No comments: