Friday, February 27, 2004

韓國之旅 -- 序

宜家其實係二零零四年三月六號晚上十一時二十分~~~ 我宜家'back date'番我韓國之旅既「遊記」!

星期五係 casual wear day,本來已經係輕鬆 d 既一日,會懶散 d;但今日成日都無乜做野,好興奮,因為今晚要出發去韓國旅行!

一心想住快 d 返屋企 final check d 行李,點知要搞到差唔多六點三先走,行左過去火車站同媽咪一齊搭巴士返屋企 (媽咪今日上左大陸)。返到屋企差唔多七點三,仲要沖涼,幾驚趕唔切,'coz 約左 kakin 八點鐘係屋企出發 (我絕對唔係驚遲到 check in 啦~~ 十點九喎~~~)!點知最後 kakin 要係 CB 買野,都遲左~~ 最開心係爸爸自動駕車送我地去機場!(唔晒搭機場巴士係非常非常高興既事!)

去到機場都係九點鐘多 d,(不過有 d 擔心爸爸返到屋企好夜,會唔會有 d 「不孝」呢?爸爸仲未吃飯 :P)去左 spaghetti house 食飯,食得都幾飽!到左十點鐘左右就離開餐廳,去周圍行下 (我既 favourite hobbies 之一就係係 airport shopping!), kakin 怕搭飛機悶,買左壹週同便利!我就去左買水 (好重要!!)。行行下就十點半,上左去離港大堂,慢慢咁行去 E 區,見到好多旅行社既牌 but 就係唔見有東瀛遊,咁就繼續去「兜圈」同去下 toilet 咁,攪到十點幾差唔多十一點度就再去看看,今次就見到喇,仲已經有好多行李放低左,我地放低埋 d suitcase,拿左 boarding pass 同交低左 passport 之後就去左 pacific coffee!杯 latte 好熱,搞到遲左去 meeting point,去到個 tour guide 已經講緊野!黎到呢到,我既韓國之旅就正式開始,因為有呢刻開始,我已經 join 左呢個團,癡實左大家!

我地班機係機場最後一班客機:凌晨一時正!入左閘,過左關,都無咩野做,十二點咁制,咩都 close 晒,齋等!見到附近有二大班「師奶團」,看下個團章,係康泰既,好彩無跟錯東瀛遊,起碼頭先個度 only 有 d 好可愛既小朋友而沒有「好多師奶」。

等等下我地就自拍一下出發前個樣同個機場閘口,跟住就校埋隻錶,校快一個鐘。上到飛機,想睡覺,but 近住機翼,好噪!!跟住又有 d juice 同 snacks,重點黎喇!!原來半夜機都有晚餐架!!早知頭先唔食 spaghetti house 去食 ice-cream 算啦!唉~~~~ 食左少少啦,都 ok 架!跟住就看下 magazine,看下個 monitor 話仲有幾多 miles 到,之後就真係睡覺啦~~ 有被架!睡下醒下睡下醒下,唔知點又有號勁既氣流喎,扣番安全帶之後就無開過,'coz 想好好睡一下,雖然好噪!

好喇~~~ 序到此為止!'coz 其實已經係星期六上午而唔係星期五夜晚囉! :P

No comments: