Sunday, February 29, 2004

韓國之旅 -- 1

凌晨機真係好似玩多左日咁~~~~

係飛機度 (一架細細既 737),矇矇矓矓,睡下醒下就到左韓國啦!落機係凌晨五時十分!不過係架機度睡得「過龍」,唔記得 apply lotion 先落機,不過好彩落機個陣又 ok,唔會太乾。到左韓國仁川國際機場後既「天氣」(室內應該用「氣候」?是但啦~~~~ 哈哈)都 ok,可能有暖氣,我 only wear 一件 tee 加一件冷外套 (件外套真係好勁,有幾日係街度 only wear tee + 外套都頂得住)都覺得有 d 熱,哈哈!可能岩岩「訓醒」既關係,去到機場都無預期中咁興奮,過左關,去到行李帶,多人度你唔會覺得係凌晨!!仲要個個講廣東話咁制!等左好耐先見到 d 行李,拿齊之後就去「暢錢」,考慮左好耐,最終都係決定暢三千蚊港幣(費是唔夠有排搵地方暢)!暢完錢就等埋其他人,出到去就有當地既導遊接我地 (我唔記得左個 photographer 係呢到有無出現),仲同我地講「早晨」!

離開機場之前係點名時間,我第一次真正認識我 d 團友,('coz 係香港機場個次,我地遲到,派 passport 個陣我 only 留意 d 入境 form 係邊),有:(點名次序唔記得啦)

1. Emily, 輝同恆
2. 孫氏夫婦 (呀 ling 同呀君)
3. 曾氏一家四口 (其中家姐係ust師姐呀!)
4. Sylvia 四位 (2對夫婦;其中一個先生有 d 似阿部寬)
5. William 小弟弟同佢爹地媽咪 AND 婆婆公公
6. 胡氏夫婦
7. 陳氏夫婦
8. Macy (媽咪) 一家三口 (Zoe 小朋友)
9. Michael 同 Raymond
10. Susanna (媽咪) 一家三口 (小朋友好似叫 Yoki)

勁呀~~~ 又講下我地 tour 既工作人員啦,一共有四個,香港既 tour guide 叫思明,韓國既導遊叫 Ricky,係韓國華僑,司機叔叔同埋一個叫 Jacky 既 photographer (定係打雜?)。

正式開始韓國之旅!第一站係去2002世界盃會場...... 隔離,一個好似浴場,但又有溫泉,又可以睡覺,仲有野食、facial 同 gym room 既地方,個名我真係唔知,only 知個音叫「韓蒸沐」(點寫完全唔知呀~~~ 呢個係取音 only)。

係呢度... 係要裸體入浴場 and 溫泉架!不過 d 溫泉都真係好 ok 呀,可能係香港唔會有,所以咩都覺得 ok 啦(台灣個個我都覺得好 ok 架):P

好舒服,仲有 sauna,不過真係好熱,68 度個個都已經麻麻地頂得住!係呢到叫做「熟左」Emily 同曾氏三母女,'coz only 我地幾個係度「玩」晒各式各樣既溫泉同 sauna。跟住想住去搵 kakin,點知唔見,走番入去就飲左盒牛奶,好正喎,原來 korea milk 都好好味!行出行入幾次,走左去 gym room 跑左一個 course 既跑步機,見到 d 小朋友係度勁兜圈,好搞笑,難為左爸爸媽媽囉!搞左好多野都 only 係九點鐘度,仲有成個半鐘先走,點算?係呢個時候,曾氏家姐叫我一齊上去上面睡覺,話靜 d,咁我就上左去睡覺囉,橫店呀家姐有鬧鐘,唔怕睡過頭啦。睡左一個鐘度就真係精神晒,起身梳洗一下,換好衣服就同 Emily 一齊出去睡覺既大廳,but 由於實在太難搵番 d 人出來,我們決定到門口 (tour meeting point) 等;好彩無係入面搵,原來佢地已經出左黎啦!

跟住去邊呢?你地估唔估到十點半會去邊?我擔保 99% 人都會估錯!我地係去...... 食飯!!仲要係特色餐:石頭飯!

由於篇幅太長,我將在我既 TRAVEL PAGE 另行再寫我既 KOREA 遊記,仲會有相添呀!記住去看啦!

No comments: