Wednesday, February 04, 2004

我係一個好家姐~~~

我想幫下細佬,唔知點先幫到佢呢?
可能我個榜樣做得唔夠好,我太懶,搞到細佬以為自己已經夠勤力,但事實上係未既!我真係一個唔係好溫書既人,「唔係好」係我既定義,level 即係將所有既 materials 係考試之前「讀」過一次就夠!呢個「讀」字好重要架!我係真係會盡我所能消化晒我所讀過既野,所以我好少做 past paper!但呢個 only 係我既讀書方法,我將所有理科 (even 工科) 都當成「人文、文化」既讀書方法,唔係人人都可以跟到,even 細佬都係咁話‧所以我覺得我做得唔好,我到宜家先發現我自己個讀書方法既奇怪之處,細細個無同細佬講清楚,搞到佢摸唔到自己個個~~~ 佢會話家姐仲懶既時候,我唔應該 agree,我應該話比佢知,每個人既讀書方法所需既時間都唔同,唔可以比較!希望宜家唔會太遲啦,宜家係2月,都仲有一年先考 mock,一年多 d 先 A level,應該 okay 既!努力加油!!細佬都要!

仲有,我堂細佬好似......
三歲既小朋友唔應該分唔到「伯娘」同「伯伯」架?!點解教左咁多次都係錯,反而細個 d,兩歲既時候會識既?仲有,點解對住哥哥叫「哥哥」,但要加埋個名就變左「xx姐姐」?同埋,我覺得小 bb 唔識得表達自己,好似唔係幾 fit 3歲既年齡~~~

No comments: