Thursday, June 30, 2005

原來成個月無 update blog~

呢一個月發生左好多野,都係 d 瑣碎既事~
blog 既野,我改左個 blog 條 link,因為我發現原來公司有同事從 msn 中得悉呢個 blog,所以就~~~~~

公司無咩特別,係多左個 "joke man"。呢個詞係我作既,我唔知岩唔岩架,因為呢個人唔係搞 gag or play jokes,而係佢自己個人製造左好多 jokes 出黎,超好笑~ 可能你地都聽過晒,咁我就唔再多講啦~

appraisal 係六月中做左,今年既 comments 同舊年既係 180 度唔同,ok 啦!可能做左兩年野,開始心態上有 d 唔同,開始見番自己條路,d fog 慢慢散開緊。

讀完三年大學,做左兩年野,先清晰自己當初點解要讀 electronics。何解? 因為我一直處於一個自欺欺人既 situation 當中,本來就已經唔係好知個 answer 係咩,仲一路「催眠」自己,到最後連最初 vague vague 地既 answer 都唔記得左。

原來讀 elec 只係為左 interest,雖然呢個 interest 客觀既 level 可能同人地差唔多,但係我既 interests 裡面可能只係佔有好少既位置。

我仲有更多想做既事,於是,我係 "engine 界" 可能只係一個過客,亦有可能係一個要依賴 engine 生存既人。宜家既我仲未知道,我只知道為左生存,我要做好宜家要做既野;為左將來既生活,我好努力咁去學習同 equip 好自己。

No comments: