Saturday, June 02, 2007

《台北 (+ 平溪線) + 基隆 + 宜蘭 之旅》簡單闡述篇

之前都寫左幾篇有關今次去台灣既事,但都係寫 d shopping 野多 d~ 宜家就黎個簡單闡述篇,話聲比大家知我去左 d 咩地方先~ 遲 d 再慢慢逐日講~

23/5
搭夜晚機去台北~ 一早約左司機周先生接我地,係 T2 接完我地就去 T1 接埋 janet~ 然後出發去台北~
周生驚我地餓親,就帶我地去寧夏夜市醫肚~
食左: 臭豆腐,蚵仔煎,甜不辣和餃子

24/5
七點鐘係酒店出發~ 錯過左包埋既早餐~
係台北車站 7-11 Express 買 Drinks
出發去平溪線~ 係瑞芳轉車,瑞芳站裝修,行左出街兜左一圈。
因為列車時間問題,我地先去菁銅~ 行左一圈,食左"日本冰"
時間同 travel info 寫既好唔同,我地早左 finish,要等個半鐘火車實在唔抵,所以改為"行去平溪"
沿路行左 20 min 去平溪,平溪老街,十分鐘就行完~ 食好出名既粉圓~ 超超超好食!!!! d 粉圓係軟軟又QQ的~ 天氣太熱,所以食左棉花冰加粉圓~
搭火車去十分~ 行十分老街~
沿 106 縣道行 2X 分鐘到十分瀑布~
行番去十分車站~ 錯過左返瑞芳既車~ 搭左去侯硐~ 點知出台北班車岩岩走左~ "滯留"係侯硐一個鐘有多!!!! 偶遇兩個香港人~
車站職員叫我地等火車去七堵再轉車返台北~ 我地去到瑞芳落車~ 因為瑞芳都有巴士返台北~ 點知 d 職員都係叫我地返上車去七堵再轉巴士~ 個兩個香港人上返車~ 我地就轉另一班火車去松山~ 因為約左 wendy 係信義區等~ 應該係松山近 d~
係松山火車站搭小黃 (當地 taxi 既叫法,因為 taxi 係黃色)去新光三越~
行左 A4 館,因為要等 wendy 出黎,janet 又無咩興趣 shopping,就去左誠品~ 分頭行~
我~ 當然要係"下面"個幾層 shop 下 ping 先啦~
limi feu 少左~ 但有 philip lim 喎~ dsqaured d 款就麻麻~
大概行左個多 d 鐘誠品,wendy 就到啦~
去左 A9 館上面既一間中菜廳食~ 叫新湘菜~ 四人~ 六送一湯...
食飽飽,沿路經過紐約紐約同華納威秀去 101,上左 85/F 觀景台,台灣夜景都真係幾靚喎~ 仲上埋 91/F 戶外個個添!
看完夜景都未夠喉,去埋美麗華坐摩天輪,係北面望番向 101,一晚從兩個角度看台北夜景~
最後,當然要去埋士林夜市啦~

25/5
八點幾出發去基隆~ 去到基隆十一點幾~ 行左去廟口~ 途經康是美買 Handcream 同蚊怕水!
去和平島公園~ 看了太平洋同異石~
late lunch 買左 Burger King 外賣~ 再加一杯超好飲既迷你珍珠奶茶,迷你珍珠又軟又 Q,仲細細粒,非常好~
係七堵轉火車~ 等左半個鐘度~ 一路坐到落羅東~ 返民宿~
再出發去礁溪泡溫泉~ 好靚既飯店~
坐左成好貴既 taxi 返羅東夜市,去左北方餃子舖食餃子當 dinner~ 再行羅東夜市~ 飲左木瓜牛奶~ kakin 食左蚵仔麵線~

26/5
八點幾食早餐原來已經好遲~
出發去羅東既冬山河親水公園~ 來了一趟冬山河 Boat Trip,經過傳統藝術中心既門口~
返民宿羅行李~ 出發去蘇澳!泡左個超凍既冷泉~
好出名既手摃麵 close 左,去火車站看時刻表既時候遇上一個從台北黎既司機,以"油價"既價錢載我地返台北~ 唔好話同我地本來 plan 左坐既七人巴比~ 連坐火車都貴過呢個司機既開價~ 我見佢架車真係"台北車"~ 咁我地就上左啦~
上車之前買左滷肉飯便當同奶茶~ 味道 OK~ wendy 食唔落,買包 only~ 但我覺得 d 包仲飽~ :p
行雪山隧道呀!50 min. 返到台北啦!
係隧道中遇上緊急 AMBULANCE,要讓位比佢過~
返到飯店,放好晒行裝,就去 SHOPPING 了~
行去微風~ 十幾分鐘度~ 食左 GELATO 唔肥既 Ice-cream 同行左新開既 Plaza~
Plaza 真係超正~ 勁多唔同種類既 COSMETICS!!! 仲有 CLOTHES 同日用品~
約埋 janet 一齊食小籠包~ 雖則周生成日話鼎泰豐唔好,而個日周生帶我去食既"路邊攤"又真係好好食,但~ 香港既小籠包真係唔好食~ 所以台灣鼎泰豐我地已經好滿足~ :p
食飽飯都有 d 累~ 但都係要去"探"我最愛既"通化夜市"~ 即係臨江街~

27/5
九點幾食早餐~
行去台北車站~ 都係 20 min 度~
去到 K-Mall 十點十一,未開~ 行左入一間大型文具舖~
返去 K-Mall 看高過個人既高達~ 過埋去隔離新光三越行地庫~ wendy 買左茶葉~ 係 food court 坐底左一陣~
wendy 要返香港~ 我地 cont'd~
係台北車站坐捷運到石牌站~ 轉 taxi 去天母~
先行三越~ 想看 movie 又無位~
行下天母既 Outlets 同 boutiques~ 發現左一間專賣 sanrio 既 shop~ 好靚既 kitty 呀!全部都係日本空運架!
lunch 食左 MOS burger~
坐巴士去東區~ 先係 Sogo shopping~ 再係行入忠孝東路係巷仔入面~ 去左 Graniph, TAIPEI UC, Urban, I-am, PS Underground 同 d small shops
買左好多戰利品後去 101~ 本來打算醫肚~ 結果行左 101 既 Sogo (不過無野行)
去 NYNY 既茄子咖哩食 dinner~ 順便 shopping~ 又有斬獲~ 哈哈~
跟住梗係要返飯店準備好看大結局啦~ 呢個係我留多日係台灣既理由呀~

28/5
最後一日~ 因為 kakin 想悠閒 d~ 所以唔打算去遠 d 既地方~ (同我既 plan totally opposite :p)
食完早餐再去信義誠品~ 買左野又看左野~ 去新光三越 A8 館買手信~
時間尚早就去埋中山站啦~
點知間勁好食既 la belotta (spelling 唔 confirmed :p) "closed on monday"... 唯有去衣蝶食囉~ 去左 Afternoon Tea Café~
再行下 Idee,過去隔黎既三越~ 行左上去 Hands Tailung~ 同 plaza 差唔多~
又行左 fnac~ 行第二間了~ 第一間..... 唔記得~ 可能係天母~ :p
跟住就係歸程啦~

要下次先再見啦~ 台灣~ :)

No comments: