Friday, June 01, 2007

曬傷了的前臂 follow up 篇

(moved from elsewhere)
尋日要去覆診 (中醫),順便比雙手醫生看,我無同佢講係曬親,淨係話好痕,點知佢一口就"咬定": "你去左外地曬過太陽? (我點頭) 曬傷左喎!"要搽番 after sun or qv cream 都得,等一個禮拜應該會退架啦".... 心想: 一個 week... 咁痕點算喎? qv cream.. 屋企有喎~

醫生見我不段"素"隻手,臨走時問: 你係咪好痕呀? 我即刻起勁地點頭: 係呀! 跟住就同我針左兩下啦~
針灸真係止痕架~ 連 d 紅印都退埋~ 只係效果不太持久,我返到屋企行下入廚房,一有 d 熱氣又開始紅番,仲慢慢痕起來~

食完飯沖完涼先記起~ 之前執房,將支 qv cream dump 左~ 好似因為過左期~ 咁點算好呢? 突然醒起之前脫小腿毛,痛到七彩之後,tammy 比過 d body gel 我,話可以舒緩不適~ 我見係 gel,唔理得咁多就即刻羅黎搽啦~ 勁易吸收,搽完舒服晒,仲要好滑添~

不過可能始終唔係 after sun,過左一陣又痕過~ 我忍住好耐架啦~ 跟住就係睡覺啦~ :)

今朝搽完個 gel,今朝成朝都 keep 到,雖然間中有 d 痕,都有 d 忍唔住要"ao",但無變紅... 不過就起粒粒~

食完 lunch,想住忍到返屋企就 ok,點知都係唔得~ 頭先勁痕,起晒粒粒同紅色一達達,忍唔住落街買 cream。

專登去附近間有 R 字既藥房,本來想買 qv,但 qv 好大支,就問下個藥劑師有無野可以搽我隻手 d 野。果然係藥劑師,我 d 同事個個以為我敏感,好奇怪曬太陽會曬到咁,個藥劑師又係一口咬定: 你曬親呀? 我連忙點頭: 係呀!於是個藥劑師就推薦左一隻"燙火膏"比我: 好似 after sun 咁,仲 moisturizing 呀~

咦~ 原來我曬到"sun burnt"... 只係我既 sun burnt 係起泡泡... 不過無水架喎~

一搽個陣勁唔吸收,成隻手黏稠稠~ 不過係冷氣底下,勁快就乾晒咁~ 宜家搽左一個鐘度,都仲好舒服... 又看唔到紅色啦~ 不過右手可能搽得唔夠多,有 d 乾乾地既感覺,可能要補番 d 先~

不過雙手其實都仲有 d "hing hing" 地... 右手又比左手熱 d~ 係咁架啦,你估神仙藥咩~ 不過尋晚針完,真係連 hing 都唔 hing 架喎~

希望快 d 好番啦~ ^^

No comments: