Tuesday, January 06, 2004

有人唔開心~~

哈哈~~~ 果然"物以類聚"呀!我尋晚看左呀Paul既web,哈哈,佢都話"沙士"救左佢既FYP一命喎,呵呵,我都係咁想呀!

好啦,講"正經"野先!尋晚臨訓既時候去左看佢既diary,先發現原來佢有d野喎!唉!我真係無乜用,成晚都"看"(從文字中)不出‧有d唔開心,係自己個message board度留左言,你地係咪好奇怪點解我唔留佢個個or職接send message比佢,因為我知佢一定會去我個message board‧不過點都估唔到佢會咁快reply message,原來佢比屋企人吵醒左,真係煩上加煩添,I'm sorry to hear that!不過今日成日都唔係好見佢online,一陣啦,夜晚又好早off左啦喎,你係咪訓左啦,係就好喇,rest more個人會清晰d,會無咁煩同對身體好d,我都應該同你講過架啦!實撐你既!^_^

好啦,我要去訓喇,'coz 聽日要同d法國人開會囉,唔夠訓就聽唔到佢地d"怪怪"口音啦! Bye All!!

P.S. 喂喂~~~ 約你三個HONG U人食飯呀~~~ 下個禮拜六好無?有無異議?再約啦~~~

No comments: