Tuesday, January 13, 2004

Express ReU and Others

好開心呀~~ 岩岩過左既星期六同左班莊 mates ReU 呀!唔知算唔算"團年飯"呢?今次齊晒人呀,呀冰仲攜埋眷添!另外 Janet 又帶左個朋友仔黎,勁熱鬧!食過飯後仲去左食糖水同唱 K!好耐無咁唱 K 啦!好正!不過 d 歌都唔識唱既,舊既又唔係好記得,新既又唔識,好唔店添,要聽番多 d MP3,問細佬 dl d 歌先!

好高興佢好似無咁有事啦~~ 咁我都安心 d!希望佢繼續努力啦,朋友嘛,'互相扶持',不過點樣捱過 d 難關都係要靠自己啦~~ 一齊努力啦!仲有,希望你快 d 調校好自己個身體時鐘喇,我 check 緊人其實應該訓幾多個鐘先最 optimal,check 左話你聽!

尋日本來有 d 事令我好失望,不過我好快就無事喇!我會繼續努力既,希望我既努力最後都唔會白費啦!

好多野做咁,但又唔想做,要努力 d 先得啦!


No comments: