Tuesday, January 27, 2004

新一年新希望~~~

恭禧發財!猴年大吉!
今天是年初五,也是新年「長假」過後第一天上班的日子。
不過我還沒收到「開工利是」,原因是我老闆昨天玩通宵,今天不能回來工作。哈哈!好奇怪的理由吧!不過也就是因為她還沒上班,我才可以在 update diary 啦!
要記住,2004 甲申年的初五是這裡開張的大日子!現在我先把舊的日記加進去,回來再寫!
(筆於 3:05 PM)
我返黎啦~~~ 我無加晒所有既 diary 落黎呀,'coz 大大話話我都寫左 online diary 都有成兩年幾,又有好多無留底,無晒 copies 係度!好難加晒落黎,所以我 only 加左今年既!跟住我會開番我o個兩個 diary pages: 2002年既 eekycandy 同 2003年既 candydiary2003!希望今日可以完成啦!我會努力的!
(筆於 4:05 PM)
現在放工嚕!我等會兒會去機場呀,去拿本小說,順便送 Kyna 機!嘻嘻~~~ (^_^ 咩有人順便去機場送人既咩?)
昨天一回來就去了「環球嘉年華」,因為著平底鞋 ,唔可以玩「吊腳」既遊戲,其它又無乜好玩,所以一個機動遊戲都無玩度!至於攤位遊戲,想要個 d 公仔就好難玩,好'握'$#65292;結果用左 $60 去玩左個類似 lucky draw 既遊戲,哈哈... 一個大公仔都無!下次都係唔好咁投機!
新年假去返左澳門同中山,好凍!同往年無咩唔同,年三十晚食團年飯跟住去所謂行花市,實際去實義順,今年見到邵美琪,真係幾'青見',細佬都話真係得!初一都係食齋,跟住又係出左去飲茶、放炮杖同去媽閣廟,仲有既係... 一定要入路環食安德魯,人地去食葡撻,我同細佬就一定要去食 cheese cake 同 lemonade!! 今年去度賣晒 chocolate cheese cake,細佬就要番個 original 既,而我同媽咪就分個 green tea! 超好食!我次次去都要食~~~ 今次去發現多左個 ginger lemonade,好正!我鍾意 ginger 味既野,so 我覺得好好飲!
我趕時間,遲 d 再講我既 trip!
(筆於 6:49 PM)

No comments: