Friday, January 30, 2004

又痕又痛~~~~

無咩心機~~~ 因為我 d 皮膚有事~~~ 本來只係乾燥,跟住就唔知點樣好似敏感咁,成身出晒 d 粒粒,跟住我既左手手臂仲變左一「達達」,有 d 似細佬隻腳個 d,然後仲係要又腫又發「興」,讀過少少 bio 既都知係 inflammation 啦,不過爸爸話係咁架喎,我就有 d 猶疑去唔去看醫生,點知 annual dinner 個日無端端頭痛,我幾驚自己唔知中左 d 咩菌,尋日即刻去看醫生!醫生話手臂個 d 真係有菌架,不過唔可以確定係 virus 定 fungi 喎~~~ 於是就開左 2 種敏感藥,1 個抗 fungi 既 antibiotics 同一個「對付」inflammation 既 antibiotics,仲有 solution 係沖完涼之後淋身用同埋要搽既 cream,好耐未試過咁多種類既藥嚕,又要搽又要淋仲要食。講漏左,我仲有個搽唇既藥膏,'coz 我個唇都有 d virus 野,仲有要沖水飲既藥,幫助消化!

食完藥好呆,好「支力」,好想休息同訓覺,可能 d 藥好散掛。今日都仲係好「支力」,不過都要返工,好多野做,一開個 email 就有好多野要 reply 同交,今朝到宜家已經完成左 2 個 reports,一個係好煩既 spreadsheets,又要 cross reference 又要 analyze;另一個係翻譯,救命~~~~ 要譯得「青見」原來真係好難!尚在琢磨 !

Now is 5pm la~~~ 1 hour left!!! Hurray~~~

No comments: