Monday, March 08, 2004

我返黎喇~~~~~

喂喂~~~ 我返黎啦~~~~ 韓國好正喔~~~

好似我 ICQ INFO. 都有寫,今次 MEET 到好多好 NICE 同好好既人,好開心!

韓國又 INTERESTING~~ 又好玩,超正!! (唔知係咪因為我好耐未去過 D 先進國家旅行呢~~~ 哈哈....)

遊記已在 PREPARE 中,我會 BACK DATE 番個日架!!記住 CLICK 去看呀!!!! 我個 TRIP 係 FROM 27/2/04 -- 4/3/04 (包埋序同跋... i.e. 前傳同後記啦!)記住啦~~~ 個 title 係 「韓國之旅 -- 序/跋/x (數目字)」~~~~ 「

韓國之旅 -- 序」已經出左喇!!


No comments: