Wednesday, May 19, 2004

唔開心~~~

呢排都無咩心情,最開心係看日劇 or vcd 既時候,仲有放假同返學。我連去考試都覺得好開心,因為唔晒做公司野,宜家係越黎越抗拒公司 related 既任何野 (包晒 5 個 'wh' words!) 。。。上個禮拜二看完 water boys,失落感都幾大,因為之後播既唔係日劇,而係台劇,好在呢套係改篇日本漫話,都 ok 啦,雖然都幾無聊,卡通會好 cute 囉,好似某個劇情,係漫話 or cartoon 都應該幾 ok,係話個女主角鍥而不捨咁去跟住個明星,希望佢簽約,本來都幾 ok 啦,but 真人做就好搞笑啦,咁大個人,係條街度追呀追,一有機會見到人就同佢講:「簽約」。。。感覺有 d stupid 囉,but ok 啦,係無日劇陪我既呢段時間就靠住呢個先啦,咁我會開心 d 。所以呢,我好期待星期六呀!因為有日劇,仲要係有好多我好鍾意既 artist 做呀!不過好可惜之前我誤會左係星期日播,搞到我 only 由第 5 集開始看 >.< 宜家已經第 8 集啦,仲有兩個 weeks only.....之前看 www.izzue.com 個廣告,覺得個日本人 model 好眼熟,但又講唔出係邊個,細心留意一下個廣告,終於搵到個名,今日的起心肝去 check,原來係玉山鉄二,bookmark 左佢個 official web,佢之前做過戰隊系列,我分唔到係五星戰隊定係 power rangers,定係一樣架?總知就係銀戰士啦!宜家係日本做緊「離婚辨護士」都有佢份架!跟住就係咁 check 下 check 下,發現原來佢同柏原崇同一間公司架,咁係咪即係柏原崇師弟呀?咁我就好當然咁 bookmark 埋柏原崇既 official website 啦 (柏原崇既 official website 我當然有 bookmark 過啦,不過唔見左)!然後我又發現我唔見左 オダギリジョー 既 site 喎,咁又 bookmark 多個,之後 search 又多個,search 又多個,結果,我就 bookmark 度要開個 J Artist 既 folder 比佢地啦!好開心呀! 不過講番做野就好煩,尋日臨放工既時候收到個電話,話要聽日下午去開會,心知不妙,跟住同老細講,佢已經話要有心理準備會比人鬧,唉。。。真係唔之點做啦!我真係乜都唔識架!if 我真係咁講係咪即係倒公司米呢?好唔想到聽日呀!如果可以另時間倒流,我想我唔會接受呢個 offer,因為本來我就覺得個 job field 同 nature 都唔係好o岩!個日見到個 friend 既 diary 話,有 d 人好早有 offer 但其實係失去左 d 更好既機會,所以唔好強求咁話喎,哈哈!!我好贊同啦!所以話呢,真係要三思而後行!like me...... 後悔都莫及啦!

No comments: