Friday, May 28, 2004

香港真係好細呢~~~

今日去左 exchange sqaure 做 site visit,幫一間公司做野~~

不過一真都唔知間公司做乜,唔知點解咁緊張 d 電腦~~ 返到屋企,食飽飯,daddy 係到做緊野,寫緊報價單,我想想下,咦~~ 我今日去個間公司咪係叫「xxxx first xxxx」(我唔 disclose 間野個名啦),咪即係「第一 xxxxx」,咦~~ 呢個名我細細個就成日都聽喇喎~~ 咁我就問下爸爸啦,對埋其他字,係喎,真係個間喎,爸爸話,無左呢間公司都唔知點算,係一單好大既生意黎呀~~ 94 年伯伯移民個年就做得最多野,我屋企個大門既鎖就係佢地用既同款,掙買個鎖都要 $7XXX!!!! 七千幾蚊呀!!!爸爸話個陣好好 revenue 架~~~ d deposit 呢,有成 5M 架~~ 係真係 deposit 喎,唔係幾多個 % deposit 個 d 呀!!嘩~~~ 係既,無左呢間公司既生意,我想我既童年 (都算係既) 同成長都會好唔同!

咁岩宜家又間接幫呢間公司做野,對我自己公司黎講係新嘗試,可能會帶黎改變~~~ 對我自己都可能係!呢間公司真係~~~

No comments: