Saturday, March 19, 2011

小人兒記事 – 20110318

今日係TEAM GATHERING;原本計畫 CYCLING + BBQ,我只去 BBQ SECTION,但上個禮拜感冒未好,決定 EXCUSE 一次,反正之前都係WORK AT HOME,如果身體唔係真係好好 CONDITION,我都唔想「去玩」。^^

點知天有不測之風雲,天文台話天陰有雨,老細們決定「放棄」有益身心既 OUTING,改為我 TEAM 最鐘意而英國紳士 BIG BOSS 最唔鐘意既唱 K + BOWLING + 食飯。:P

OFF TOPIC: 相信此一變動會令我地 TEAM 既「社會服務PLAN」 加速上馬。我無返 OFFICE 既一段時間,話說我 TEAM 成員 (多為熱心公益既基督徒) 向 BIG BOSS 獻計,推行探訪獨居老人、兒童院、低收入家庭等活動,BIG BOSS 唔想 ONE OFF,但又怕唔夠 $$ SPONSOR (當公司越來越多典型香港人,越來越少英國紳士,用公司 PROFIT 去做呢 D 公益事務都唔係咁容易),所以計劃正龜速進行中。

BACK TO TOPIC:
因怕 K 場空氣混濁,我本打算只食 LUNCH,然後返公司等 BOWLING 時間,晚飯就 PASS 了。點知阿姐好好咁選左 RED MR,話貪個度「空氣好」,叫我一齊去 (其實係阿姐好鐘意唱 K,由舊公司跟到過黎佢都無變過,一唱 K,分分鐘就會唔去 BOWLING 了 :P),既然如此,咁就去啦~

可能 RED MR 係新開,真係一 D 煙味都無,仲要無刺鼻既空氣清新洗劑,唔錯!

BURGER 當然未去過唱 K 啦,亦好少聽 POP MUSIC,除左 DADDY 會係 MOOV 度播既 EASON 或者舊歌。初初我都驚 BURGER 唔鐘意,但 OK 喎,MAMA 唱歌個陣,BURGER 會踢得好開心,又會跟住節奏踢,好得意!

唱 K 既最後當然既爆 ROCK 歌,我好驚嚇親 BURGER,亦深知 > 90 db 唔好比 Burger 聽咁多,但又唔好意思走,所以羅左件大褸 COVER 住個肚,ZIP 隻袖落張凳到坐住 (怕VIBRATION 太大),再羅個袋 COVER 住個肚,Burger 無奇怪動靜,我想我應該是成功了 :P

唱完 K,本來仲想去荷花看一下,點知 KAKIN 好早出到黎,就先去 SOGO 買奶樽,本來 BURGER 六月出世,五月前買好晒就 OK,但日本 311 大地震再加上核電危機,唯有早D去"入貨",我地唔係想"同人搶",只怕到時無得入口!!!!

No comments: