Friday, March 25, 2011

小人兒記事 – 20110324

今日第一次去健康院檢查,原來要坐係出面排隊的。

因為被列為「新證」,檢查之前要看一套 VIDEO,內容同係醫院看的差不多,但 DETAILS 多 D,e.g. 有好詳細自備尿液樣本既介紹。<-- 呢個自備尿液樣本令我苦惱左好耐,究竟去邊到買呢 D 樽呢?以前驗親尿都有醫生 OR 醫院準備既膠樽,個日去到醫院登記,ONLY 話每次覆診都要自備尿液樣本,咁用咩裝呢? 我第一次去醫院檢查係「扮無得去廁所」而羅驗尿試紙的,之後先發現大家用形形式式既膠樽裝 :P 我仲疑惑緊點解 D 人會用呢 D 樽,衛生嗎?原來健康院係有教的!

「新證」需要見姑娘,再見醫生~

姑娘話我之前輕左太多,如以第一次記錄,當然重得 OK,但以懷孕前既體重計就重得少,佢話如果一陣醫生無話 BB SIZE 過大,可以食番多 D 野 @@ 下?係咁架咩?我重左好多架啦~

我問姑娘點解個肚有時會硬晒,佢話個子宮要練習收縮,不過通常都未係咁早既週數,叫我一間問下醫生~ @@

入到醫生房,完全唔需要坐低就吩咐你訓上張床到比醫生度 BB SIZE~ 醫生問 BB 有無郁,我回答: 最近好似少左,只係係個肚度微震,之前有 FEEL 到有腳踢咁,有時會突起左~ 醫生既回答好攪笑: BB 呢個週數係微震架~ 大 D 先會踢到突左出黎~ @@ 我心想: 明明之前有突過出黎架喎~

醫生按肚真係好痛 >< 按到下面的位置更痛 >< 唔知醫生係度搵咩呢? ANYWAY~ 搵完一輪,度左一下,佢話 BB SIZE 正常,跟住就聽心跳。就係佢放個 RECEIVER 係我個肚既時候,BURGER 好大力咁踢左一下,推高左個 RECEIVER,醫生話,那~ BB 有郁啦~ 真係幾大動作,好有力喎~

哈哈~ BURGER 可能聽到醫生話"BB 呢個週數係微震架~ 大 D 先會踢到突左出黎~" 所以「表演」一下比醫生看 XDDD 真好!個醫生之前好似覺得我講大話咁~

No comments: