Thursday, June 10, 2004

太長~~ 開一個新的~~~

首先,我好想講下星期一夜晚既事。夜晚剛開飯的時候,媽媽對我說: 「你個日本偶像跳樓呀~~~」原來真係會不知所措,o個一刻真係空白架~~ 個心「拿」實,個腦好慢,然後「回個神」,我不懂形容,不過真係有一刻係「回個神」,但整個過程不消一分鐘!知後就識問,邊個呀? 然後 Steve 答係 Yosuke,無奈地,我一聽到是 Yosuke,心真係即刻鬆左,之後問埋病情,好好彩,只係重傷,唔係就再見唔到 Yosuke 做戲啦!雖然我唔算係 Yosuke 既 fans,(本來之前都有懷疑過算唔算 fans 呢,個一刻好明顯,唔係啦) 但都好欣賞同喜歡呢個演員,之前聽到「大x」既 news 以經有 d 唔開心,今次呢個就更加唔開心!仲有少少擔心啦!所以都有 keep 住看 news,check 日本個邊 d news~~ 希望 Yosuke 快 d 好番,同埋如果真係有咩煩腦,希望盡快解決啦 (我自己都係)。

講番星期一晚,個晚聽完個咁既消息之後就即刻上網看看,KaMan 就 icq 我,話我地有個師妹跳樓!!又係跳樓!!點解??死亡真係係我地身邊?突然又想起當年,一個跳軌的同學,可幸是她終究可以康復。不過一生就此改變!!

No comments: