Tuesday, June 15, 2004

我就黎癲喇~~~

無話可說,再這下去,我將會有癲的一天。雖然我已經好努力去做好我應該做既野,亦都好努力去令自己開心 d,唔好比自己繼續跌入深淵,不過我好似越黎越近呢一日~~~好想任性一次,好想放棄去 maintain 一個所謂既形象,不過我仲未有勇氣去做,我唔想爸爸媽媽傷心。但我真係好辛苦,我唔想成日想住自己有幾辛苦,不過 d 人總係係你忘記之際,走過黎同你講番個 d 野,令你又再沈溺係個個世界到~~~ 好想真係可以任性一次~~~ 乜都唔理~~~ 其實當 martin 話有個 offer 去 germany intern,我真係好羨慕~~~ 雖然他說好似咁大個都唔識搵$$,唔係咁好,不過~~~ 呢個又係另一個任性~~ 真係唔知點解~~~ 我頭先同媽咪講,「你要有心理準備我會走」,她好像有點不開心,說我們可能太細個,唔肯聽老人言住。不過她沒有說其它~~~ 其實我開始鋪緊路架啦,只希望呢條真係一條路~~~ 在我自己黎講,咁大個女都未試過任性一次,我想左好耐,由中一開始,但都無做過,連提都無提過,真係好想~~~

No comments: