Saturday, June 12, 2004

終於 send 左~~

下定左決心要轉工,但又改黎改去都未改完個 cv 同 cover letter,自己比自己既 deadline 就一個「吞 (3聲)」一個,自己都看不下去,決心要尋晚搞店,可惜尋晚異常眼訓,可能因為之前連續幾晚都通頂咁制,又病喎!(星期六去到凌晨 6 點先訓,星期日係 3 點,星期一又 3 點,星期二就「又」病過啦 (可能其實無好番過),不過都搞到成一點,星期三又一點幾) 尋晚就真係頂唔順,十一點幾 burn 緊 cd 既時候已經要訓一下,burn 完一隻就起身 label 一隻,不過係十二點幾就真係要 turn off 個 laptop 啦,好眼訓!本來想今朝趁我 boss 未返既時候用一個鐘度既時間改 cover letter 同 cv,send 左比 asm 先,不過好好彩,我 boss 今日唔返工!我覺得好 lucky,我之前係超級放忙,星期六個日就係做公司野做左成日,由九點半比個電話 wake up 之後做到夜晚十二點先去 shower!!! 中間只係去左 lunch 同 yoga lesson!!! 呢個 report 岩岩係尋日完成左,所以我打算今日 hea 少少,next week 再 add oil!! 咁我 boss 又唔返就 let 我有時間去 modify 我既 application 啦!係十一點鐘既時候已經搞店左兩份啦,不過顧慮到我做緊野,係咪應該 off duty 先 send 呢? 之前我見我地既 admin 都有 mark 低時間,所以就係十二點四十分開始 send 啦,因為通常呢個係 lunch time,lunch time 可以做自己野!哈哈~~~ 咁就 send 左兩份啦~~~ 唔知咁近 closing date 先 send 會唔會有問題呢? but anyway,send 左就要等啦~~~ 今日繼續看 news,香港既 news 已經無咩 Yosuke 既消息,香港果然係一個好快 pace 既地方,god bless Yosuke 啦~~~

No comments: