Friday, June 25, 2004

多謝您、你同埋妳~~~ 當然仲有屋企人~~~

尋日算係 ok 啦~~ 本來都唔錯架,好有信心,雖然都知道自己有 d 答唔到,不過以為他會估到我講乜,知道係我唔係好記得jei~~ 點知原來他說他聽唔明喎,不過就話可能係講緊 xx 同 xx 啦~~ 係呀~~ 我就係講緊個 d 啦~~ 不過好似溝埋左黎講囉~ 哈哈~~ anyway 都過去左啦~~ 宜家係等既時候~~~ 應該無問題既~~ 跟住係一個日本人~~ 好!!! 努力!!!

多謝爸爸媽媽同細佬~~~ 多謝您支持我~~~ 多謝你問候我~~~ 多謝妳鼓勵我~~~ 我會繼續努力!!!

好!講番下我 d 日劇先~~~ 呢排真係看左好多,有 d dl 左又看唔切,我好乖架嘛,自己 record 個 d 先 keep,其它要 delete 架,但又唔夠 harddisk 喎 (注: 我個 harddisk 係 30 GB,不過可用量得 27.9 GB),唯有 burn 住 d 可以 keep 既先囉,我仲 delete 晒我 d mp3,因為太舊啦,宜家都係聽番 cd 多! burn 到我上次買既 100 隻 cd-rom 都用晒!!不過幾 ok 呀~~ 100 隻 only 有 5 隻度係 burn 唔到既~~

今日如果可以的話,可能會約 kakin 去買,or 等 weekend~~~~ 我仲要去買 cd envelope, cd case, cd album 同 cd sign pen!!!

列一下由看番日劇之後看過的 (包括係 icable [我指會趕番屋企追看那一種] 同 vcd 既)
1. 相親結婚
2. 成田離婚
3. Santorare (心靈感應)
4. Water Boys
5. Lunch 女王
6. Pride
7. 漂流教室
8. 池袋 West Gate Park
9. 最後的皇弟、流轉的王妃
10. イダズラなKiss(一吻定情)
11. 『ムコ殿』(巨星夫婿 2003)
12. も一度キス (漢城生死戀)
13. Number One
14. GTO Special
15. Orange Days (日本岩岩做完,看晒日本 record 板,第一次聽日文既日劇,都 ok 明既,可能因為 d 手語位有好多日文字,所以估到~~ 其它就仲係停留係 「大丈夫?」,我明白了,太好了,不好呀!個 d level 囉~~ 哈哈!)

開始左看但未看晒既有:
1. 叫她第一名 (麻麻地,所以仲為會 resume 住)
2. Hero (我自己覺得麻麻地,所以借比 ceci 先)
3. Home Drama (同日本同步呀~~ 今個星期五就大結局啦)
4. Good Luck (看緊無線既~~ 不過我會買番 vcd 既,但有人話 vcd 板同無線個板有出入喎~~)
5. 白線流し (看緊最初個個,但我有齊晒 19 歲、21 歲 (係咪有呢? 唔記得左) 同 25 歲呀~~ 所以有排看~~ )

未有時間開始看,不過準備看既有:
1. Fire Boys
2. GTO (不過為齊晒)
3. 將太的壽司 (都係未齊晒)
4. 離天國最近的男人 (好想看~~~)

仲有呢 d 係尋找中:
1. Strawberry On the Shortcake (S.O.S)
2. 離天國最近的男人 (其它篇)

跟住就要搵番 d 舊入劇出黎,然後 check 下有無壞,跟住就係執野啦,因為間房實在放唔落咁多野啦~~~ 想買多部 desktop 做 music 好耐~~ 宜家想用黎做埋 multimedia 喔~~~

No comments: