Tuesday, December 27, 2005

Wild Day Out Part 1 of 3

星期一去左 wild day out,足足企左 10 個鐘,不過超超超超.......... (下刪infinity x 超) 正!本來想一早去排隊,係真係一早,不過怕太誇張,所以就約左一點!不過拖下拖下,去下 toilet 咁就一點九到添馬艦,已經由海旁近中環既入口排到去解放軍啦!!

雖然排左成個鐘有多先開始入場,不過一 d 都唔 tired,梗係啦,岩岩開始咋喎,咁快 tired 就唔晒玩啦!:p 我地算排得前,我想應該係最好位置既一區,except vip 啦,好近台,T 字台,前面"伸展台"離我地大概幾米咋!!!就算唔行去台前面,台中間 d 人都看到樣架,雖然細 d~

詳情唔講住,講下出場 run down 先~

4pm (最後一首 feat. 黃泆童) → Elisa + 信仰 → 蘇打綠 [驚喜!!!!!]→ Jun & fds (?? 總知有 band & 女聲 vocal 啦) [第一高潮] → kay → jolie (呢段失憶,唔知次序岩唔岩) → go glory → 張繼聰 → endy [第二高潮;全場到次為止先有一次勁嗌] → jordan → 黎亞 [最多人坐低之一,仲要維港有激光 show,d 人轉晒頭望向對岸] → 南拳媽媽 [可能因為經過頭先悶到發慌,呢到有個小高潮] → Alive [唔晒講都知勁啦,但洶湧情況令我有 d surprised,因為 band show 嘛,居然連 d 男仔反應都勁好!可能頭先真係悶左太耐,又唔係咁多人會 buy jay feel 的南拳媽媽] → 伍佰 & china blue [勁啦!我旁邊幾個女仔都話: 嘩!估唔到咁多 fans 喎!梗係啦,band show 喎!大把伍佰 fans 啦!我就識人喇,佢話 if 今年去都只係齋看伍佰 & china blue,又無張震嶽,所以唔去。全場開始 high 啦!最後一首,mavis,jun 同家強仲出埋黎!] → 家強 [無左 beyond 既家強依然好多 fans,我旁邊既另一班 'high fans' 就係啦!男仔勁跳,女仔喪嗌] → (此時好似已經 over run) mavis [mavis 出黎就勁嗌,臨尾仲有 surprise! mavis 自己都話係 surprise,我無看錯既話係呀 sam (李燦森) 同 lawrence (周俊偉) 出左黎跳同埋同 mavis 抱抱] → 綺貞 [好似有 d 萬眾期待,連 guitar 都係,d 人喪嗌 guitar 手個名!不過唔知係咪因為我地旁邊有好多綺貞既 fans] → 哈林 [尾二係 harlem,勁正!全場又喪嗌到勁跳到合唱,簡直好似壓軸完場咁] → 東方神起 [原來我地前面既全部都係神起 fans,唔怪得知咁細個啦 (p.s. in fact 係矮囉,因為一直我都有「隙」看到個台,之後前面幾個「高人」向右移後我都看到晒個台咁制 :p) 氣氛唔錯架,雖然人走左九成咁制,不過 d 妹妹同弟弟繼續喪嗌,ok 啦) → 完場啦!有煙花!好高呀!靚!

No comments: