Wednesday, December 28, 2005

Wild Day Out Part 2 of 3

講過 run down 之後係詳情!

我地排得算前,之前都講過,排我地前面既,有一半以上係神起 fans,所以我地都算係早黎既一批,個位唔錯架!

一黎係一隊叫 4pm 既香港 hip hop band,ok 呀,個 atmosphere 都唔錯,仲要係 d 人都未入晒場就開 show,人都唔齊就開始,算係咁啦!hip hop 要有既元素都有齊咁制,又有清唱同玩人聲捽碟, 最後 feat. 黃泆童,ok 得架,之前係無線都聽過佢唱,我想無線想出「女人魅」既時候,佢應該入選的!不過 d 音響就麻麻啦,第一首已經 well,第二首跳線跳到爆,不過我估跳得勁係"裝"既,因為要 cheer down 同帶清唱嘛,哈哈~ 最搞野係佢地帶頭 cheer down,正呀!不過音響呢,就真係唔多 ok,本來一開始我都係度諗:扮既 jer,聽聽下,聽到完場後就發現個 sound engineer 簡直要捉去打啦!之後先再講點解!

第一個 party 完左之後,個 atmosphere 本來帶得幾好,一開始間場個陣有 set keyboard 又 set violin,d 人見到個 violin 都幾有 interest,仲有個鬼仔出黎 set guitar,一開始見到個鬼仔既時候,我都仲聽到附近話: 喂!鬼仔呀!聽得出有期待!但第二個 party 遲大到,我估係主音 elisa 小姐,因為 guitar 呀,drums 呀,一早出黎 set 好晒,搞到 d 人開始鼓譟,當鬼仔再走出黎既時候已經開始 cheer down。等左唔知幾耐,kaman 話應有 15 mins, 整個 party 終於出黎,原來係「信仰」喎!我,應該有聽過的,不過究竟係歌定係 band 就唔記得左!等我之前仲同 kaman 講,遲咁多,咁大排,斷估都唔係 indie band 掛,點知中左,係台灣黎既 indie,elisa 小姐就將會出碟咁話喎~ 坦白講,elisa 小姐 ok 架,d music 都討好的,唔太 pop 又唔會太 alternative,出 commercial cd 都應該有路可行既!同埋呢,佢又拉 violin 又彈 keyboard 又彈 guitar,應該係得既!只係佢實在遲得太多,d 人 feedback 唔太多。仲有,我好唔滿意佢 hard sell 自己!!!好似才藝表演都不特止,仲同大家講自己就黎出碟,全自家創作,叫大家 like 佢頭先既音樂就記得去支持,當呢個 show 係免費廣告咁,雖然話呢 d show 都係想介紹有實力既 indie 比多 d 人認識,都唔晒咁揚架!

跟住落黎既,大家一定要記得,佢地叫「蘇打綠」!如果話,佢地係 wild day out 既最大驚喜同意外收獲,我諗絕不為過!!主音「青峰」超級靚聲,又超級 cutie。講野嬌嬌o爹o爹但又唔係話 sissy 喎,好 cute 啦!kaman 勁讚!原來佢感冒,練習個陣仲係啞啞地聲,但 d 假聲都仲正到爆!好過好多所謂勁人多多聲!聽左一首歌,我認得佢地,我係台灣真係有聽過架,不過我唔識佢地係邊個,原來叫「蘇打綠」,勁雀躍。而且佢地用樂器用得好好,又識得用大聲公扮扭曲既 vocal,呢 d 先叫 live 嘛!bass line 靚爆,仲要係靚女 (不要異議,彈 bass 的女生已經好型,仲要五官端正又斯斯文文,仲唔係靚女?) bass 手!勁!木 guitar 超純音,又係一個靚字!仲有個 melodica,好 pure 呀!melodica 配歐陸 d,relax d 既 spanish style,唔講野,唔嗌係最好既,聽完先嗌,正!i love soda green!!!!!!!!!!!!!!!! kaman 都超同意!(後記: 我返到屋企第一件事係上網 check 蘇打綠既 info,搵到個 forum 留埋言,原來 kaman 都有呀,遲我兩個留言!本來打算下個月去台灣先買 cd,不過已經等唔切,kaman 話 d 人留言話集成有,我地打算去看下!我仲叫 kaman 整定個台證,等佢地一有 concert 就可以飛過去聽!哈哈哈!)

勁開心終於知道呢隊 band 係邊個,心情仲好 high 既時候竟然出 jun!!!!! 唔晒停啦!同 jun 對唱個個女 vocalist 好勁!靚聲~ 所有其他既樂手都好正,jun 仲叫大家一齊做 peace sign,好 touching 好有 feel,個一刻,我有一個好強烈既感覺,音樂係 peaceful 既,rock n roll 都可以, 想返外國個 d 就知啦~

當我好奇怪點解咁早就呀 jun 既時候,跟住個 party 就出場,明晒!呢個 party 係一出道就標榜 alternative 同 rock 既 kay tse 謝安琪。well,講真,我唔太 buy 佢,不過無所謂啦,同 kaman 傾下咪捱過囉!一路都 ok 啦,都有人叫佢個名咁啦,只係最後佢竟然整首「我歌故我在」(唔係好記得,類似啦!勁 pop,其實都唔緊要,但佢真係齋唱,做到好似 d 告別 concert 咁,扁晒眼!)

跟住既出場我有 d 失憶,好似係 jolie。想黎想去都唔明點解 wild day out 會搵 jolie? 莫非同佢羅新城咩跳舞歌曲獎一樣咁離奇? 總知就露晒臍咁跳呀唱呀過左兩首歌!同埋有四個 dancers,唔知乜水,個款好似 eo2, 不過 jolie 又無話係 eo2 喎,真係唔可以證實。我唯一就係覺得,真係 fit 左喎,因為我之前係 ifc lane crawford 見過佢,好高好瘦但有肚腩。

跟住就慘囉!go glory,我只係係 magazine 到看過呢個名,知道係一男一女既獨立樂團,以為會幾好啦,唉,無謂多提,台灣既獨立樂"圈"果然好好多!

然後黎個張繼聰,嘩!好唔掂!之前看 magazine 講到佢好勁咁,但..... 我諗佢都係去做番 anakin 算啦,唔係話唱歌好唔好 or 作曲掂唔掂,但佢都幾 show off,唔太岩做佢講既 alternative 囉!仲有,唔知係咪佢以為自己跳舞好勁呢,扮 moon walk 喎,係就好似係有 d 既,都有人叫囂,但我覺得唔係囉,總是覺得有 d 唔同,不過唔識講,或者真係既,只不過係唔 smooth 既 moon walk 囉 (咁咪即係唔係囉,哈哈!) 佢又扮人聲捽碟,不過...... 同下午個個都有 d 相差喎!係勁多人狂嗌 bye bye 下,終於完左呢兩個令人勁唔耐煩既 parties。(唔好以為真係,好戲在後頭 >.<)

Endy 係成日 show 既第一個高潮,可能特別係o個兩個咁唔得"民心"既 parties 後出場,簡直係全場轟動!女既有女既叫,連男仔都勁 buy endy,喪嗌 endy! 講真,我都幾鍾意 endy 架,不過佢把聲就真係唔算好好,但係 d 歌就勁正!(即係好似佢之前講,自己作作埋 d 歌太高 key,唱唔到,or 唱得好辛苦,所以要去改進) 同埋個人又超型,可能夾慣 band,仲超 rock 添!佢唔知係 natural high 定咩呢,唱到係地下滾住彈結他 (不過之後話真係扑親喎,唔知真定假,真係就要小心 d 啦,會跌親架!)!最 not buy 既係最後都要搵埋 go glory 同張繼聰合作囉,嗯..... 咩佢地都係 warner music 架咩?

間場靜左一陣,明顯多左人去買野食 or beer,不過小春一出,都勁架!佢 set 晒台,又多 dancers,好似做自己 show 咁,不過無所謂,大家 buy 咪得囉!唱「犯賤」,明顯甩嘴,不過大家一齊和唱,氣氛幾 ok 囉!雖然唔 rock,d 歌仲好 k 添,不過算係咁架啦,大家都係看 show jer,又有野看,d 歌又岩晒 d 男仔 feel (好似無賴咁,我發現宜家 d 人聽到 d 咁既歌就好有「共鳴」,唔理係咪 pop 架啦!),atmosphere 都幾好呀!

數下數下,都差唔多一半啦喎,但對岸好似已經開始維港 show,咦?! 八點啦???? 唔知,因為無看表! :p

(後續)

No comments: