Wednesday, December 28, 2005

Wild Day Out Part 3 of 3

終於黎到 part 3 of 3 啦!

岩岩講到維港對岸開始有 d 光,咦?! 激光 show! d 人竟然轉晒頭去影激光 show!何解? 因為台上黎左個北京黎既 liya (黎亞),遠看以為係大陸既新新人類,mini skirt / 長 boots / curly hair / 彈 guitar / rock!, 一開聲,well..... 田震接班人????? 但班聲咁...... 「滄桑」既?! 望下大螢幕,嘩!!佢個樣 = 田震同期???? 真係唔知搞乜啦!後生女既話,我會建議佢快 d 去做 facial;真係田震同期既話,我會建議佢着番下田震去新城個個類型既 look 囉,咁大個人,條腿點靚都唔好咁啦!嚇親我地 d 細佬 and 細佬女架嘛!佢 d 歌呢,咁大陸咁多人都「跑得出」就知有一定水準囉,不過就,真係幾大陸獨有既 rock 味,真係,好田震 lei~

係 d 人坐低晒既時候,(我地旁邊o個班 high fans 仲帶埋 little chairs 坐住黎打 psp!!!! ) 就出南拳媽媽!(o個班 high fans 既 'leader' 仲落 order: 收凳!收凳!媽媽呀!) 彈頭超搞笑,講好多勁肉麻既野,e.g. 最愛香港呀! 不過我 buy 喎,哈哈! kaman 話好想聽 lara 唱珊瑚海, 然後阿jay走出黎一齊唱,佢就梗係想啦!學劉家玲話齋,諗下好嘞!kaman 應該 buy lara 多 d,不過我就好鍾意彈頭把聲,其實,我覺得佢把聲好聽過 jay 架,kaman 同 wance 唔好打我!消失比較 commercial d,但我覺得彈頭把聲唱消失好「出」好正!不過 d 音響唔知做乜,係佢地出晒黎前面「伸展台」唱個陣,都唔係好近 jer,竟然 feed 喎!雖然係小小,但都聽到 d 微弱既「we we」聲~ 哎~~~~~~~ 不過好在佢地 d 歌真係好聽,氣氛又好,佢地又好 high,好似好開心咁,唔知係咪因為見到我地勁嗌~ [後記: 之後看電視,有訪問,佢地話未去過咁大型既音樂會,所以已經好 excited,仲要見到氣氛咁好,所以好正!又話我地好熱情,唔怕凍喎!哈哈!原來佢地唔係講假架喎,真係覺得我地會凍 and 話鍾意企係度多 d if 安全~ 又好 care 我地喎,雖然話 interview jer,有 d 人連呢 d 都唔識講架嘛~ 唔怪得之啦,佢地係台上真係 high 架喎!]

南拳媽媽入返後台之後,大家都估下一個係邊個呢? 出得好快,無乜間場咁制,alive! 嘩!聖誕老人呀!一出黎就勁飛 d gift 落黎,又 poster 啦,又 cd 啦,又 tee 啦~ 我地隔離,真係企我隔離o個女仔既 friend 羅到 daniel 飛落黎既 tee 呀!!!氣氛超正,我都估唔到,連 d 男仔都好 high 咁喎!可能 conroy 真係玩慣呢 d band show 啦,d 人 buy 佢掛!不過,始終係 daniel 出現係螢幕到時 d scream 勁 d~ 我只知勁近台,望得好清楚佢四個個樣,連 d camera 影住都唔理得咁多啦!又影相,不過晒曬個位囉,我地無帶 camera 呀,只用 kaman 既 mobile 影囉,結果係一 pat pat 的!>.< kaman 竟然唔識 terence 喎,咁係 terrence 望過黎既時候,kaman 問我"佢係邊個?" 個度咁嘈,我咪勁嗌 terence 呀! terence!!!!! 佢都係聽唔到,結果我仲大聲 d 咁叫"尹子維"!well..... 旁邊有人望住添!:p 不過真人真係好靚好型架![後記: 原來 eva 都鍾意 terence 多 d 喎,哈哈!我話 kaman 話 daniel 唔過黎我地個邊,eva 即刻話: 我寧願 terence 望多 d! 同埋呢,佢同我買左同一期既新地 ─ 一本我地平時唔多買既 magazine!]

alive 之後,數數手指都知唔會停啦!大家係到估,跟住邊個呢? 我見好多人嗌 mavis 同伍佰,我就 doubt 會唔會咁早伍佰呀? 唔係壓軸架咩? 我仲以為係哈林添!點知真係伍佰 & china blue! band show 中流底柱喎,梗係多 fans 啦!d 人勁跳勁 scream!伍佰果然係大哥,唱一首歌換一支 guitar 呀!!唱台語 d 人都照 scream! 勁!大哥果然不同凡響!最後一首仲搵埋家強、mavis 同 jun 黎夾!jun 打 drums,家強 guitar,mavis 吹 flute~ 正!jun 竟然留到咁夜!

之後大家估係 mavis 既時候,出左家強既 mv~ 勁多 fans,家強家強,此起彼落~ 好好玩,跟住一齊 scream,但我既腳板到此時已痺痺地但好痛,所以只係原地wave 同 scream,唔可以跳!係時候再講下 d 不濟既音響~ 個喇叭開始'冊',信我,真係有 d '冊' 架!咁大型既 show,係要開大個 volume,但唔可以冊喎!雖然唔係好嚴重,至少無人 cheer down!

家強之後,我同 kaman 都想快 d 綺貞啦~ 不過出黎既係 mavis!都正呀!mavis 出左個 hippies 既 look,好正!好似 70's d band show 咁,哈哈!不過 d 音響又 short short 地,feed 同冊都算啦,咁開咁耐咁大聲既喇叭,又真係幾難 tune 既,但!!!mavis 有一 part 個 wireless mic 竟然無聲!!唔知咪佢地未開呢??? 我地聽到晒 music,又見到 mavis 唱,但就聽唔到佢 vocal!!!! 好在都唔算太耐,一陣就聽得番 mavis 把聲。都幾 surprised 會見到 sam 同 lawrence 上台~ 不過看唔清楚 lawrence 個樣,佢頂帽似乎拉得太低啦!

mavis 都出埋,只剩綺貞、哈林同東方神起,咁擺明神起係壓軸啦!咁 next one 一定係綺貞。未看到 mv,d 人已狂嗌綺貞同小虎 (guitar),出左 mv 就簡直瘋狂!原來係我地隔離個班都係綺貞 fans,超 high! 綺貞出黎後,好似萬眾期待咁,一唱歌就開始和唱,個 feel 勁正!可能因為係我地附近都係綺貞 fans,大家一齊唱,個 feel 好 warm,好似開 d fan club gathering 咁!正!不過最估唔到係看完綺貞後都有好多人走~

哈林係尾二出,但我覺得其實係「壓軸」~ 熱情的沙漠,唔知點解,係 harlem 唱先唔會覺得老土同核突,仲好 rock 添!我記得 tvb8 個新秀 show 都有人唱,我覺得好核突~ :p 汪明荃 d show 都有人唱,但都係好老土!!! 可能 harlem 帶得個氣氛勁好,之後竟然全場一齊唱「情非得已」,好正!好似 d candle show 咁! 成個 atmosphere 都好似完場咁~ :p

哈林返入去後,我地身邊既人唔知係邊到羅出好多神起 banner 同卡,我地先知原來我地係神起 fans 後面!嘩!都好多男仔喎!本來我地都被推向前,等左一陣,頂唔順神起 fans 既熱情,我決定同 kaman 行番後 d,點知一「出」神起 fans 堆,先知原來成個場走左近九成人!@.@ 好誇!都 ok 呀,少男跳舞組合,係咁上下啦,仲唱國語添!

之後未等佢地完場就決定走啦!行番出去 d,原來 d 賣 food & drinks 既 stalls 出面有位坐係到食架!隔遠同 wild day out 個台影左相就走啦,都未離開會場,只係岩岩出左個出口就完 show 啦,放煙花!勁高呀 d 煙花,d 煙都要一陣先散,勁喎!之後就聽到 announcement 話完 show 啦!

嘩!勁!就係咁企左 10 個鐘有多~ 計埋之前搵 toilet 同之後行番去灣仔食飯既時間,我總共 uprite 左 11 個鐘,無食過野 (除左幾粒 candies),無飲過水,亦無去過 toilet!!!!!! ^_^

好開心!$280 好抵~ 呢個 experience 正!

No comments: