Monday, April 19, 2004

終於看左 daniel 啦~~~

終於看左「大佬愛美麗」啦~~~~ 係一套好搞笑既戲!不過咁唔代表佢無 message 架~~ 我覺得都好好看!想看呢套戲有兩個原因,排名分先~~
1. Stephen
2. Daniel
無錯! 你地無看錯,Stephen 係先過 Daniel!
其實一直都幾欣賞 Stephen,不過就唔會話係 idol 個隻囉,(注:當然啦,當年我既 idol 只會係 japanese artist 同 classical musician!) 不過係朋輩影響下,我都有買過 Dry 既 CD!
仲有一件都幾重要既事係...... 當年看「美少年之戀」好大程度係因為有 Stephen 咋,不過咁就比我認識到 Daniel 喎,我之前都有提過啦, 就係咁,Daniel 就成為到宜家為止我唯一一個由一出道就 like 既 artist 啦!

講番 Stephen 啦,就係因為覺得 Stephen 幾有 talents,就想看下佢做 director 既功夫啦!果然幾 ok 呀,第一次做 director~~

跟住就唔晒多講啦, Daniel 既戲,唔係 d 太爛既片我都會看下架~~

講番套戲,except d 搞笑野,有 d 位都幾感動架!可能我比較眼淺啦,都有 d 眼濕濕咁啦!另外我有覺得套戲既「情」位都幾好咁啦!!有 d camera shot 同佈局都唔錯呀 (我唔識架其實,只不過讀 huma 既時候好認真咁聽過 lecture 同 read 過好多 articles!)!

ok 喎我覺得,雖然要$54~~ 都值既!起碼全場無冷場,勁笑,但又唔係滑稽無聊胡鬧野!仲要有 Daniel、Stephen 同 Karen (main point to me la.. haha) !! Eason 做戲原來都唔錯架!

嚴重聲明:
我唔係鍾意看妖男!!! 我只係唔抗拒jer~~~ 仲有今次 Daniel 演繹得妖 jor,我都覺得有 d 怪架!鍾意 luna sea (同其他 visual rock 隊伍) 唔關佢地個樣事!係佢地 d music!!! 我都好唔鍾意宜家日本一個男優,係一個妖男,叫成宮寬貴,不過佢個 official site 又無係 newspaper or magazine 見到咁妖! 仲有 Gackt,雖然好勁,有時都好型 (我細佬都幾鐘意架),不過我自己就唔係好喜歡o個個 style 囉!我鐘意 L'Arc~en~ciel 既 hyde 多 d~~ 雖然都係妖妖地,呢個我接受到囉,同埋 d music 實在太正! 其實等於 d 人鐘意 david bowie 咁 jer~~ ok?


No comments: