Monday, December 06, 2004

考完試啦!

終於考完試啦~~ ok 啦~ 覺得比舊年難 d 囉,不過 listening 就慢 d~ 唔知係咪 past paper 有調整過 d speed 既呢? anyway,考完就算啦! 繼續努力啦! 我仲要溫德文同做功課呀!

尋日考完試,本來同 ceci 食完 lunch 就去 tst,行一陣等 sensei,不過 ceci 突然要返公司先,所以就返左去 cb 同媽咪行街! 同媽咪講左有個幾型 ok 靚仔既監考員 (因為太遠,我唔確定係咪「帥」,不過真係幾型既),媽咪問: 監考係咪先生黎架? 我話應該係掛,以前考 al/hkcee/ielts 都係架啦,媽咪問左個好勁既問題: 佢咁靚仔,上堂咪有好多人遊魂囉! 好似你地同 sensei 咁熟,又去唱 k 又食飯,咁佢咪好唔得閒應約!? 我話: 可能佢唔同學生去街呢,我地宜家個先生都無啦,係之前個個好咋嘛! 不過又係真喎,佢咁型,上堂實有 d 分心架啦! 唔怪得之,以前係 yw 個陣,有人講過話學校唔係咁想請靚仔呀 sir 啦~ 女校喎,萬一成班都唔專心咪唔店! 亦唔怪得之,我細佬到 d miss 都無 yw d 咁靚啦! 靚仔去男校教,靚女去女校教,有道理架!!!

五點到離開 cb,去 tst join 呀基,聽到最後兩首歌,有兩個女仔去唱 twins~ 好勁,唔晒歌詞都唱到!!!!

跟住去左 red box~ 因為抵過 neway 喎!!! 又有 8000 首日文歌!!

好耐無咁開心,雖然都係唔識唱 d 新歌,不過... 由 5 點 9 唱到 11 點 10 呀!!!! 如果唔係怕屋企擔心,我一定唱埋個幾首先走!!! 如果唔係今日要返工,我實通頂啦!!! 我仲有好多好多未唱呀!!!!

不過唱多左好多日文歌,另我好有衝動返屋企搵番晒 d 日文 cd 出黎!!!

看左 joann 個 diary,話呢幾日係咁晒 $$,我呢... 少少啦!! 最勁咪上個禮拜去 I.T. 囉,同細佬去換季,pre-sale 嘛.. 點知原來 d&g 係無 pre-sale 架,only 普通 vip 個 10%off 咋! 好豪呀! 買左件三千幾既摟,30% OFF 媽咪送! :D 多謝媽咪!!! 於是.. 短短一小時不到,就"消"左成七千啦! 細佬有一件衛衣我送既,'COZ 佢生日,又羅左個 scholarship,千六就咁送佢啦,都有價值既! 今個月要慳 d 晒,因為聖誕要買好多野!

見 joann 話去 tiffany 買左隻 ring,我又想呀! 好耐無買 ring 啦! 我都看中左 tiffany 隻 ring~ 不過看左好耐囉...

又係時候搞 party~ kaman 都話係 good idea 呀! 今年早三個理拜搞,應該 ok 啦!! 希望成功!! 仲有個 table for six! :)

No comments: