Friday, December 10, 2004

又病左~~

宜家係 office,有 d 無所事事,因為個頭仲有 d 痛,處於「輕度」遊魂狀態,見我老細唔係度,就上黎寫下野,「調劑」下我苦悶既「生病生活」。

尋日去左看醫生,看埋好多平時唔想專登去看既野,e.g. 下腹間唔中係痛~

喉嚨有少少痛,但把聲就開唔到,耳仔又有 d 痛,頭又痛仲發冷,所以我就去左看醫生。醫生話耳仔無事,係因為感冒引起少少痛楚。今次亦唔係把聲帶自己有事,係因為感冒咳得多。之前試過無端端咳,咳到超厲害,自己都停唔到,跟住就開唔到聲,醫生話今次係類似情況,咳得多,咳到聲帶 (? 好似係.. d muscle) contract,所以出唔到聲,出到聲都覺得唔舒服,因為要「格硬」開把聲,唔係自然 relax 喎! 所以呢~ 我就唔用"力"講野啦! 不過,看完醫生,落樓打比媽咪時發現,用我"原來"既聲線,係銅鑼灣係講唔到電話架!可能要用 hands-free,將個 mic 擺埋個嘴邊度講先得,哈哈! 家健仲話我要學下佢喎~ 哈哈~ 咁我想佢都要學下我,用咁既聲線同人講野,無聲無氣咁,唔店架,要有 d 「氣慨」嘛,rite? 咁先夠"風範"架嘛!! :D

食左藥,好左好多,最舒服係個鼻,唔再乾到要流鼻血。把聲就麻麻地~ 不過就無發冷,變左發燒喎!! 同埋隻眼好「慶」~ 再食多次藥又好 D 啦喎~ 真奇怪!

今日係細佬學校既 SPEECH DAY,佢有 SCHOLARSHIP 呀! 所以之前幾日就 PREPARE 好校樓,SHIRT 就無 IRON 啦,不過都好直,今朝又擦靚左對皮鞋 (<- 呢個唔 SURE 係 FOR 上台羅個 SCHOLARSHIP OR 夜晚個 PREFECT BOARD 活動呢?),尋晚仲去剪埋個 HAIR TIM~ 真開心,個 SCHOLARSHIP 係現金獎,一千大元~ 唔多,不過中學黎講,應該算唔錯啦!


No comments: