Monday, January 02, 2006

新年換 template~

新既一年,要有 d 新景象,見到一地 d blog skin 好靚我都想換呀!可惜我未搵到 d 靚靚相 as 呢度既 background,搵度我都要搵地方 host!:p

雖然我成日度處試唔同既 blog host site,但都係唔捨得放棄呢到。講真,講 function 同靚,呢度就真係無乜過人之處,但我都係鍾意呢度簡單 d,同埋有一個我好 buy 既 function~ :) xanga 同 msn 都無架!

netvigator 既 hompy 都好靚,但我同細佬 share account,所以唔可以自己霸晒個 hompy,雖然佢應該無異議。

xanga,msn 同 forumer blog 我都有,但 function 唔同,用慣呢到,呢到就好似返左屋企比我「亂o翕」咁,好 warm 下架!xanga 呢,係同 d friends 交流下 d 比較 serious 既野,其實即係似番 d 我以前既隨筆。msn 就好似一個 summary 咁,我既 friends 只要係 msn 度 check,就可以知我邊個 blog 有新野 update,click 下條 link 就 ok 啦!

forumer 我一路都用開個 forum,blog 呢,本來只係想試下佢 d function,又 ok 喎!就順利成章變埋我既「遊記」,我懸空多年既 travel web 終於可以以另一個形式出下場啦!

其實仲有好多唔同既 blog host 同 blog writer,但花多眼亂,新既一年,換下 template 算啦,如果有朝一日真係覺得呢到好 boring,或者我先諗下去第二度啦!

No comments: