Friday, November 12, 2004

唔知寫咩好~ 但又好想寫~~

唔知寫咩好呢?

呢幾日,生活好平淡,好似無咩值得同大家分享,但係,我又好想好想係呢到留低 d 野~

嗯~~~ 星期三終於做左一個 mask,FANCL 既補濕淨白面膜~~ 哈! 我呢個懶人都終於係媽咪既督導下做左一個久違既MASK!

可能係太耐無做MASK 啦~ 連保養品都好少搽,效果出奇地好喔! :D

仲有,呢幾日都仲食緊中藥,老毛病,個胃唔係好好。偶然比我呀姨發現我 d 藥全部都係補藥,唔通我身體真係咁虛弱? (!!!) 講到中藥,醫師同媽咪都話我好食得「苦」,因為飲藥既時候,我都唔覺得苦,有一次我仲覺得有 d 甜甜地~~ :P 中藥會甜,第一次聽掛? 仲有一陣玉桂既香味喔!

No comments: