Sunday, November 21, 2004

嘩!! 今日撞到泰國人呀!!

好奇怪~ 尋晚看完泰國片~ 今日就係咁撞到 d 講南亞話既人~~

今日去 city 溫日文前去左 causeway bay 買書~ 入閘既時候見到個好cute既「賓仔」~ 真係「賓仔」呀~ 好細個架咋~ 小學一二年班度~ 肥嘟嘟~ 眼大大~ 輪廓又深~ 真係好想同佢影張相~ 跟住入到車卡~ 又比我見到個好 cute 既 bb~ 咦~ 又係差差地喎~ 不過呢個 bb 真係好 cute,佢爺爺個袋 cover 左佢架 bb 車~ 佢就用手撥開個袋~ 呢個 bb 對眼好大呀~ 又靚~ 我隔離對 couple 話: 「你看~~ 佢對眼真係好大呀~~ 點解一個 bb 就可以咁大~ 仲大過你喎~」咦~ 看真 d,原來係頭先個細路個細佬黎架!!!

跟住轉荃灣線~ 有一家人羅住地圖~ 看真 d~ 又係南亞人士~ 聽下佢地講野~ 咦~~~ 我尋晚咪聽過呢 d 音同語調囉~ 原來係泰國人呀!!!!

我再轉去觀塘線~ 又撞到 d 唔係講廣東話~ 唔係國語~ 又唔似係大陸方言既「類中國人」~ 唔知又係咪南亞人呢?

No comments: