Monday, November 15, 2004

突然有好多野寫~~~

突然間又有好多野寫喎~~

上個禮拜五~ 我係度 update 緊我既「國語日記」既時候~ 收到一個好驚喜既電話~ 聽到一個好令人開心同"雀"躍既消息~~ 不過我真係無想過呢~~ 雖然話收到佢電話唔出奇~ 但竟然呢 d 消息佢會打比我同我講~~ 好 surprised 架~ 嗯~~ 哈哈~ 有 d "受寵若驚"咁~ 嘻~ 由於太 surprised 既關係~ 我竟然唔係好識講野~ 搞到 d 語氣怪怪地~ 所以呢~ 我當時講既野唔係好表達到我內心所想~ 所以就 send 左張 ecard 比佢啦~

今日同 cathy 影相~~~ 係將軍澳既「客家好棧」飲左茶先入去~~ 影左好多好多相~ 有 d 「景點」我舊年都無去~~ 幾開心架~ 不過有 d 感觸咁啦~ 人地話「十年人事幾番新」~ 好似... 我地最多都係一年無見~ 就幾番新嚕~~~

夜晚~ 又上左山頂~ 同小捷姨姨同佢 d 朋友~ 都係覺得 IFC 2 好唔 match~ 搞到成個 view 光晒~ 無以前咁靚~~

宜家 icq 緊~ 都係個句啦~ 對唔住~ 呢幾日好似有 d 問題~ 個腦同把口間歇性咁有 d 唔 match~

No comments: