Monday, November 22, 2004

男人~ 女人~ 魚網絲襪~

今朝搭巴士返工~ 終於見識到魚網絲襪既魅力啦~

話說今朝巴士好逼人~ 到我個站~ 我已經企係黃線到~ 我面向對門企~ 我前面有一個應該未夠三十歲既西裝男子 (A 君)~ 我左邊係一個過左三十既 casual wear 男人 (B 君)~ 跟住個站上多幾個人~ 有 d 入左去車尾~ 我右邊企多左個女人~ 係我同 A 君之間企多左個男仔 (C 君)~ 應該係去 poly 返學~ 仲有個大叔企係車頭近司機個邊~ 架車咁 full,一般都會飛站~ 點知... 係呢個時候~ 有個女人 draw 到我既 attention 喎~ 個車咁 full,一般人等車都會算架啦,預左飛站,誰知呢位小姐離遠就 "遞手",好似截的士咁~ 唔知係咪真係咁趕時間呢? 我 only 見到佢隻玉手,無留意其他野,以為個司機會唔理佢~ 點知架車竟然 cut 埋線,準備泊站!!!! 咁就梗係要望下有幾「國色天香」到無情既巴士司機都載佢~ 未黎得及望佢個樣,就見到我周圍既 A,B,C君視線好一致咁望佢對腳,咁我又望下啦~ 美腿乎? 嘩!!! 唔怪得之啦~~~ 白色貼身荷業邊少魚尾迷你裙配黑色大魚網絲襪!!! 對魚網絲襪仲應該係貴野黎架~ 有黑色絲襪底!!!! 腳蹬黑白色 MARILYN MONROE 時代復古 PUMPS!!! 跟住 ZOOM 上去,黑灰色BIKER,又幾型喎~ 身材好唔好就看唔到~ 對腳就幾長既! 不過唔瘦架~ 有肉但唔肥啦~ 再 ZOOM 上去 D,WELL~~~ 我看呢~ 就... 唔靚囉~~ 又唔可以話醜既~ 但唔平庸囉~ 有 D 外國返黎既味道! 跟住... 就係正題啦!!! 呢位小姐企係 A 君隔離,挨住車門~ 呀 A 君就時不時向下望~ 一直到落車~ 呀 B 君閃閃"宿宿"咁向下望~ 仲好似"裝"下"裝"下咁~ (因為離"太"遠) 呀後生仔呢~ C 君就真係 "明目張膽"~ 一路扮望地下~ 反而呀大叔就好似同車既女士咁,望一下就無再望啦~

這就是~~ 男人、女人和魚網絲襪~

No comments: