Monday, November 01, 2004

隧道 "P" 牌奇遇記!!!!

嘩!!!! 經典呀!!! 竟然唔記得係度同大家講~~~ 宜家記得,即刻講番先!!!!
話說我上個禮拜,應該係星期三,搭緊巴士返屋企,竟然比我遇到奇景!!! 我見到有一個好瘦弱既人,我覺得似女仔,不過都有可能係個男仔,一個 "P" 牌仔,竟然!!! 推著架棉羊仔係隧道度行!!! 佢企左上隧道旁邊個"駁"度,推著架車~~~

可能我細路女未見過世面,我覺得好經典!!!唔知佢係死左火,定係 balance 唔番呢?

亦唔知道佢最後點呢? 不過在此,祝福會駕電單車既朋友,唔會有咁既經歷,亦希望你地開得小心 d,安全 d 囉! :D

No comments: