Wednesday, November 17, 2004

癡線架~~~ 我唔想鬧人~ 但真係忍唔住!!!!

癡線架!!!!!!!!!!! 本意當然好,我亦理解~ 我都講過~ 你無 policy,我唔會理你;你有 policy,我就一定做得好好看看~~

不過會唔會有 d 癡線呢? 頭三個無問題,好正常,但最尾個個真係有 d 怪囉~ 你看唔到架咩? 咁都要 mark? mark 黎做乜呀? 係咪會看下邊個 mark 最後? 有 bonus 架? 癡線!! 雖則話唔難理解,but 好似變左工廠妹!

點解 d 人做野可以咁樣? 就好似有班學生上堂訓覺,佢地當然知唔岩啦,不過問心個句,如果呀SIR OR MISS 唔話你,你會唔會繼續訓? 我肯定 99% 既學生會繼續~ 如果個呀SIR OR MISS 唔話你,BUT 同你班長講,叫你訓少 d,你會唔會彩個班長? 仲要個班長周不時都釣魚!!! 跟住個先生就話班學生屢教不善,要嚴厲執行校規,上堂睡覺者"記過"! 咁你會點? 咪唔訓囉~ 鬼叫你係呀sir 咩~ 不過,係你好眼訓個日咁點算呀? 梗係去 sick room 啦~ 頭痛要訓覺架嘛!!! 再唔係~ 就梗係 sick leave 啦~

呢個呀sir 以前一定係個死蠢/"勁乖"既學生~ 否則又點會想唔到呢點呢? 咁"記過"黎又做乜?

不過我想~~ 黎得呢到既 friend 都試過請 "sick leave" 架啦~

突然好懷念係 sick room 訓覺既日子~~~ 我都係 sick room 常客!! 呵呵! 尤其係今日見到 yw sports day~ 好有緣~ 平時架車都唔經個邊~ 今日經過就見到~

好朋友們~ 比下你地既 comments 啦~ 比你係個學生~ 1. 無人話你,except 個班長,你會唔會繼續訓? 2. after 要"記過",你會唔會上 sick room?







No comments: