Saturday, November 20, 2004

同 martin 影相 ~~

終於到左同 martin 影相既大日子啦~ 雖然今次無同 cathy 影個陣咁多人,but 都好好好開心呀!!! compare 番 martin 同 cathy 既 「影相日」,覺得呀 joe 真係非常極到唔話得! 佢地話呀 joe 好比面 cathy~~ 我都認同~ 不過我就更加覺得係呀 joe 非常珍惜朋友 (佢個 diary 都有 mention 到佢好珍惜架!),懂得尊重 d friend!! 有時會覺得,朋友係身邊真係唔係必然,有一班好朋友係好應該去珍惜!!! 係咪? 好似 kaman 打比我,話同 winnie 慶祝生日~ 好呀~ 買禮物呀~ 好呀~ but 佢問買唔買比另一個 friend,因為驚佢又放飛機~ 呢個女仔呢~ 一年都約唔到幾次~ 約到又唔到~ 到呢又遲到 (注: 係遲好多又無講明個 d) ~ 有時都唔知點咁~ 試過好「男女男」,不過想深一層,算啦~ 隨緣吧了!!! 所以呢~ 我就見議: 請佢食飯算啦~ if 佢出黎~ 佢唔出都無辦法架~~ rite?

講番 martin 影相~ 係「南北小廚」飲完茶就影相啦~ 因為 velda 趕住上堂,係蘑菇影左幾張就走啦~ 無 cathy 個日影咁多喎~~ but 去左「荷花池」影~~ 喂!!! 點解我讀左三年都唔知有個咁既地方架? 我都有住 hall 架喎~ but 連 atrium 頂都無上過!!! :( 仲話 library 頂~~ 唔制呀!!! >.<

影完相就去唱 k~ velda 已經「搵左房」~ 不過... 我地... 竟然~~~ 唔識 d 「新歌推介」!!! 好似係食 k buffet + 聽歌~ 哈! 不過~~ winnie 到左之後就好 d 啦~ 呀 bill 都識 d ~ 我呢~ joey 個 d chorus 就記得囉~ 不過呢~ 至從上次聲帶發炎之後,唱 joey d 歌就真係有 d 控制唔到囉~ 哈哈~ 會知道把聲又有 d 事囉~ 千嬅個 d 就 ok~ 唔知試下練單田係咪會好 d 既呢?

唱 K 唱到九點就比人趕嚕~ 見仲早就去看 movie~ 看 shutter 呀~ 好少我會咁大膽! 不過~~ 有個意外收獲喎~ 個男主角勁型~ 都幾靚仔架~ 咁~~~ 靚仔喎~ 我梗係會留意下結尾個「cast」字幕啦~ 唔係泰國人喎~ 姓 「e咩ringham」架~ 叫做~~ 咦~ 唔通我看錯~ amanda?!!! 所以我都無講比大家聽~ 我只係話「咩ringham」咁囉~ 咁就一定要去查下啦~ 「起人底」係我既強項喔~



No comments: