Thursday, February 23, 2006

中華巴士

其實點解呢期會諗番起以前 d o野? 因為年頭囉!哈哈!本來我想寫「2005 我的十大 2006 展望」,咁我就看番前幾年o既 diary backup,哈,好好看~ :P 終於明白媽咪點解細細個要我地寫 diary,仲要用靚靚 diary 寫,收得好好咁,原來真係好有意思架!

(插一下離題o野: 看下看下就覺得呢幾年過得好快,明明就好似岩岩入 uni 咁,我今日返 ust 時好多 soc polling,有好多人問我「你係咪 marketing soc 呀? 今日 polling 喎!」好熟悉,唔覺得有咩大改變,但原來距我離開呢度都成兩年幾,嘩!)

但其實我係想寫...... 中華巴士!除左因為年頭看番好多以前既o野,仲因為呢排見到「中華巴士」現身北角!!!見到藍色車身,勁興奮,第一次見番既,雖然係佢既背影,但以我同佢朝夕相處左咁多年,我梗係一個眼尾就認出啦!我第一時間同媽咪講: 「嘩!中巴呀!」但原來媽咪看唔到,仲話:「你眼花呀? 新巴左好多年架啦喎!」嗯,可能真係我看錯啦!

幾個禮拜後,我已經唔記得左呢件事,學完瑜伽同媽咪搭巴士返落炮台山飲茶既時候,我好清楚咁再一次看到「中巴現身」,今次媽咪都看到!我地既新巴係佢隔離,所以看得好清楚係「中華巴士訓練車」!我一見到就接近「嗌」既程度同媽咪講:「喂!真係中巴呀!我無眼花架!」係我地好疑惑,唔知點解仲會有「中巴」既時候,我聽到有個小朋友細細聲同佢媽咪講:「香港無中巴架!大陸先有架!香港得巴士同小巴!」我既反應唔知係咪大左 d 呢? 連小朋友都以為我唔識o野~ 不過,well, 因為佢講得細細聲,我扮聽唔到,但佢媽咪竟然無同佢講中巴係以前行駛香港既巴士公司!佢地係港運城落車,我諗佢地一定唔知港運城係中巴車廠。唉~~~

仲有呢? 我有一日去看「冷」,諗住看下有咩靚o野,織下頸巾,行去馬寶道既時候,發現北角村附近既政府宿舍已經拆左!!!入去冷舖,左看看右看看,阿婆問「要咩冷呀?交功課呀?定自己用呀?」哈~ 唔知係咪以為我仲讀緊中學呢?

仲有好多架? 例如,早排唱 k,竟然講番「火熱動感 la la la」,何解? 唔知呢~

No comments: