Thursday, May 26, 2005

2005.05.23 發燒的一天~

發燒,食左 extra 既 panadol flu,but 隻眼仲係好熱,但個人就好凍同渾渾盹盹~

返到屋企,第一時間探熱,仲有少少燒,岩岩過左個 arrow mark d d;休息,食左少少排飽,放棄食 panadol,食翻克痛片。果然,成日人都唔咁辛苦,感覺個人無咁熱,都係克痛得 d。

好番 d 既我,好明顯唔係好乖,入房繼續我既 water boys 2,因為仲有一半先看晒,所以根本無打算過要 finish,但因為我九點唔夠開始看,到看剩兩集既時候都只係十二點半,加上我要等細佬返屋企,所以決定看晒佢!!! 點知原來最後一集係加長版,多左一倍! 我本來以為兩點可以訓,結果搞到兩點九 :P 不過真係好好看,所以係值得既!!! ^_^

No comments: