Friday, May 27, 2005

Liverpool!!!!!!!!!!!

尋日都唔記得講下 Liverpool 添~

Liverpool 同 AC 我都鐘意呀,咁點算呢? 就係唔好想咁多囉~
AC 輸左,有 d 可惜~

但 Liverpool 贏左,我又好高興喎~ :P

Liverpool 好勁,下半場先追番咁多~ 但 AC 又好慘喎,教練話十二碼輸波,雖敗猶榮,但教練講漏左佢地下半場比人連追三球呢~

開波之前,我都係決定支持 AC 多 d,因為 d 人鐘意 d~ 我 like Italy 嘛~ :P
但打完之後,我終於發現我鐘意 Liverpool 呢個 "team",好似媽咪鐘意 Man.United 咁~ 亦會鐘意其他球員而支持佢既 team~

所以~ Liverpool 贏左好開心,AC 輸左,我為O個幾位球員傷心囉~

不過 Liverpool 無機會衛冕好可惜!

No comments: