Thursday, May 26, 2005

終於將上個月影既證件相數碼化~

上個月去攞回鄉證個陣影左四張證件相,距離上一次有一年多,宜家仲有三張係屋企~
我覺得影得我好細個,我怕以後我回鄉都唔可以戴眼鏡~ 不過我細佬話無喎,佢話佢張 HKID 仲細~ 咁又係,我地一齊出街唔可以去打機 OR 投注站,實比 SECURE 查身份證~ :(

唔敢係公司 SCAN,所以就用部手提電話影低,哈哈~ 跟住就順便自拍下,對比下我呢個月有無變先:

me@回鄉證Posted by Hello

me@home~ Tonite! 26/May/2005~ Posted by Hello

有無變呢? 好似無乜~

好!! 宜家要繼續我既日劇啦~ :)

3 comments:

Anonymous said...

Although i can't see all the picture you shown, I don't think you can have any big change... Just like Year 1..... When i meet you!!!! ^_^

candice @hk said...

thanks!!! U can't see all pictures? Maybe u need to "F5" and wait then u can see la~ :)

Anonymous said...

yup... can see now