Wednesday, May 25, 2005

上個禮拜既"週記"~

2005. 05. 16 媽咪生日

15/5 11:55PM: 坐係電視前等"直播"~
00:00: 長洲/ 被禁後 26 年/ 首次"搶包山"盛事~ 當然,本來我無乜興趣唔訓都看直播,主要係因為 martin 要"出賽"~ 早幾日"聽"緊 tvb 既新聞,訪問長洲"整包師傅",我記得 martin 講過 d 包係佢屋企整,咁我就係房到出左廳"看"新聞,我好肯定o個個被訪者係 martin daddy~ uncle 話今年既"搶包山"佢個仔入左決賽~ 咦,martin 細佬唔係香港讀書,咁呢個入左決賽既"仔"就好有可能係 martin 啦~ 所以係星期六晚終於忍唔住 send 個 message 問下 martin 囉~ 就係咁,係媽咪生日既凌晨,我地成家坐左係電視機前"看 martin"~
00:20: 電視過後,細佬返黎~ 第一個幫媽咪慶祝添,佢竟然係 swarovski 買左個馬既擺設比媽媽,細佬好鐘意係 swarovski 買 gift,不過~ 咁既 $$,我想我要資助下佢~ 不過要等我出糧先~ :P
12:00: 飲茶
14:00: 出發去"新界"遊車河
15:00: 遊遊下去左流浮山,好似鯉魚門喎,又似大澳,反正就係賣鹹魚,蝦乾,蝦醬等等~ 又有 d 海鮮酒家~ 最特別係一路行到去海邊,真係有 d "炭燒海鮮"呀~ 海鮮粥呀~ 豆腐花呀~ 仲有燒菇~ 又有"生曬蠔豉"賣~ 好特別~ d "炭燒蠔" 真係好好味呀~ 我地仲叫左個"燒菜",其實係用 aluminium foil 包住椰菜同蠔仔 (注: 老闆娘話係"蠔仔",但有我隻 thumb 咁長~ 一隻半 thumb 咁大架喎~ 都算蠔仔?) 一齊燒~ 超好味~ 仲有 d 蒜蓉~ 真係好正!!! 豆花又好味道,好滑喔!
17:30: 回程本來去元朗買老婆餅,但因為呢排 auntie 買得太多比我地食 (auntie 一個禮拜入一次元朗,每次都買一打[!!!!] 仲有砵仔糕~) 所以就決定回家~
18:30 到家~ 爸爸洗車~
19:30 出發去食潮州野,伯伯介紹既一家"打冷",係砲台山近天后~ ok 好味,個蠔餅唔錯呀~ (我同細佬話食既,雖然爸媽都話今日已經食左好多蠔 :P) 我鐘意o個度 d 反沙芋!!! 先炸一下~ 當然 d 滷水都好好味~
21:00 回家囉~

好充實的一天~
本來想拍一些蠔排既相,不過搵唔到 d 蠔排~
流浮山對住大陸,好近~ 有一條橋,起緊,去蛇口的~ 西部通道之類既名~ 爸爸說: 「你話 20 年前,d 人望過黎,望就咁近,點解 d 生活差咁遠~ 個邊 d 人生活仲係好困窘,呢邊就好繁榮~」係一個值得好好討論既問題~ 唔係講 fact~ 而係人民既心態上,唔難理解以前有人唔太識遊水都遊過黎~

媽咪~ 生日快樂!!!! ^_^

2005. 05. 17
cable tv 做 water boys 2 啦~ 上年係日本做個陣,only 看左頭四集,第五集搵唔到之後就無看啦~ 好期待~
期待一: water boys~
期待二: 看左開頭,d 人同個 story 我都 buy~
期待三: 石原 satomi (有人譯里美)~

Satomi~ (from official web, Horipro Inc.) Posted by Hello
開始看個陣覺得個女仔唔突出 but 令人我舒服~ (雖然佢個角色幾惡) 看埋 H2 後超想看呢個女仔做戲~ [注: 其中一個理由同我鐘意看深田做戲一樣~ :P]
期待四: 小池徹平,5cm 今季個男 model~ 不過 model 個樣好好多~ 係戲裡面超瘦~ but d muscle 都 ok 喎 (好似好矛盾 but that's the truth :P)
期待五: 男主角 -- 市原隼人

Ichihara~ (From Yahoo! Japan Search result) Posted by Hello
我覺得呢個男仔做戲唔錯,同埋我覺得佢有瀧澤既味道,compare 下:

Takky~ (From Yahoo! Japan Search Result) Posted by Hello
我覺得係超似,不過媽咪話唔係喎,同埋媽咪話山田孝之做戲好 d,又無咁"細路",媽咪話山田個樣都好細個,baby face,不過多左種 mature 既感覺,即係好似我細佬咁~ 認同!! 山田係呢個:

takayuki~ (From Yahoo! Japan Search Result) Posted by Hello
不過咁喎,如果三年一代溝,孝之係屬於我既年代,佢 21 歲有多啦,市原係我細佬既年代,佢同我堂妹同年,岩岩 18 歲~ 拍 water boys 個陣,山田已經 20 歲,做左超齡既高中生 (不過唔緊要,日本 d 戲,高中生可以由 16 - 26 歲擔演的,柏原收史舊年仲演緊高中生,依東美琦仲今年添 :P ),市原呢,就 17 歲,岩岩係高三既年紀~ 不過山田做戲又真係好既,山田算係日本新生代演技派男優喎~ 攞唔少獎啦~ 日本個邊 d 傳媒話佢公司想棒佢做妻夫木聰第二呀~ 妻夫木聰就係我 msn 個 image 囉~ 呢到有新既 photo,係 official web~

Tsumabuki-san~ new photo from official web, Horipro Inc.!  Posted by Hello
之但係,其實市原隼人係山田師弟,所以應該都唔錯~ 況且佢十二三歲開始拍,經驗都唔錯啦~ 同埋呢,佢地公司仲有竹內結子同常盤貴子等,都係演技派喔!!! :)

其實點解會鐘意看 water boys 系列呢? 我記得香港上畫o個陣我都無"期待"架,不過看過之後就好鐘意 :P 唔知呢,可能個主角傻傻更更得黎又好有 heart,d 配角又騎騎呢呢,輕鬆得黎又有 d 意義咁啦~ 不過我想主因係"主角"人選係我杯茶囉~ 哈哈,so I buy it! (^_^)

2005. 05. 19
星期日被人發現左原來我唔鐘意 girlish 打扮,反而多數着得比較中性 (注: 係中性唔係男性)。事緣我話我買左件呢季好興既 short-sleeves jacket,咁我可以着 vast + jacket 去見客~ 佢就話本來夏天去見客,就算係 d executive grade 都唔多着 jacket,男裝通常都係 long-sleeves shirt + tie 就 ok~ 件 jacket 係 only for "看的",only 攞住~ 女仔就更加唔着 jacket,通常都係搭住件 cardigan~ 雖然我認同佢講既野,因為我見 d 大老闆娘 (自己係 boss o個 d,唔係老公係 boss o個隻) 都係着條好 elegant 既 one-piece 加 cardigan~ 後生 d 個 d 就着 d 好靚既 ruffles shirt 咁~ 但佢話知我唔係好接受得到呢 d style 喎~ 點解會咁架? 佢又知既? 我好 like shirt,通屋都係,但就係 d college look or plain d 既 shirt~ 我一 d 都唔抗拒着裙,but casual look 既話通常都係 jeans~ 會着 vast but 算係日本 mini 個隻 style,即係 tank top 既感覺~ 我 like pink,but 要我着 d pink 得黎好多 details,ruffles 咁呀個 d 我會想嘔~ :P 就係咁,突然想去買衫,想換下個 look,當然我都係唔會想買 d 超 girlish 衫~ 去左好多個 online auctions 到 "shop",突然好想着 college look~
lunch time 過左海,食完飯行經禧利街,想番起以前 summer time,都成日沿樓梯街行落黎去搭 mtr 返屋企。係搭 mtr 返公司途中,果真比我見到兩個師妹,不過着住運動裝~ 我都係唔太習慣係街到見到 yw 套運動裝~ 我覺得上完 P.E. 係課室換番長衫係技巧好令人懷念,呢個記憶好好!!
就係咁,我好想試下着番校服既感覺~ 所以更加想換 college look~
同埋呢~ 真係想搞個 party 着校服 / college look 既~ 感覺應該唔錯,咁耐無着校服,唔知仲記唔記得着校服個感覺呢? 校服係學校既 symbol 之一,應該係令人更有 belongings 既一樣野~ 無可否認,yw 套校服令我鐘意左旗袍,我想過架啦,以後有 d 咩要着 evening dress 既場合,可以既話,我都想着旗袍去~ :P

2005.05.20
今日 german mock test,listening 比我預期中好,反而 reading 某一 part 要留意下,竟然可以成段都唔知講咩,成段 passage 我只係知道個 theme,看左 d 問題先可以估番 d 內容 >.< 話咁快又一個禮拜啦,water boys 做到第四集,又要等 weekend~ 今季日劇無咩特別想看,就係想看下好耐無見過既竹野內豐,仲要係野島伸司出品,梗係要支持下啦~ 一口氣看左四集,無話可說~ 野島伸司既催淚功真係勁!!! 第一集,一路看,其實無咩太傷感既情緒,但就真係跟住戲中人一齊喊 :( 一晚用左一整包健力士 tissue~

2005.05.21
無咩特別,同平時一樣,am 上 german,跟住飲茶,同媽咪去左 shopping,yoga lesson,回家吃飯~ 看埋第五集竹野內豐,嗯‧‧‧竹野內都仲係好型喔~ 不過,點解井川遙變得有點「師奶」? 哈哈~ 終於忍唔住就上網搵 dvd~ 日本版 dvd,無 subtitles,雖然咁樣可以 train 下 d listening,but 成 HKD$2xxx, 唔可以全部都看懂既話實在貴得可憐,所以就去 check 下台灣個 d~ 不過真係唔知台灣既 d 係咪正版,d auction 話"日版原裝" + 中文字幕,咁即係‧‧‧有無 authorization 呢?

2005.05.22
DATING! ^_^ 今日本來想去 ocean park,but 因為 keep 住落雨,所以改左去 movie~ 約左係 causeway bay but 竟然無 The Kingdom of Heaven,宜家到處都做 star war,為左 check 下邊間 cinema 有,去左 pacific coffee,買左杯 latte~ finally 去 IFC,去到 IFC,買 ticket 先,去到已經 1:45pm, 2:15pm 既話就無乜時間食 lunch,同埋得番最前兩行,所以就買左 4:50pm 啦~ 難得去到 IFC,就去左 kakin 成日講既 mix 啦~ 真係好味喎,d 卷卷好特別,d smoothies 好好味呀,仲有 therapies 添! :) 食完 lunch 之後個頭好痛,唔怪得之今日咁唔舒服啦,好似好唔開心咁,but 又唔係喎,原來係病左 :P 行左一陣 City super,好凍!! 再行 ZARA,好暈,行唔到,無心機看野;最後決定離開 IFC 一陣再返去看戲,入左 Dymocks 一陣,定唔順,發燒~ >.< 去左 mannings 買 panadol flu 個隻,食左等一陣就好少少~ 跟住去左 city hall 既 library 呀!!! 勁~ 仲借埋書添~ 差唔多時間返去看 movie 啦~ 正!!! 好看呀~ orlando 又型,做戲又好~ 「賞心樂事」過 colin 啦,看 alexander 個陣我成日將佢「自動」變左做 brad pitt :P 呢套絕對唔晒啦~ to me,orlando 正過 brad pitt 啦!
好番 d 既我看完 movie 就去左 cwb 幫媽媽買少少野,結果我係 seibu,本來只係買 HKD$ 189 既野 (最 urgent) 再加 HKD$225 (optional),最後我離開 seibu 既時候,帶住左 HKD$ 775 既卡數~ 其中有 HKD$175,本來打算出糧之後先買既~ :____( 每一次係 seibu 同 lane crawford,普通 shopping 既時候唔會出事,一趕時間買野就出血!!! (Y.Y)
好曳既我,返到屋企食完飯看電視,看完電視之後仲未夠,返入房看 water boys 2 :P 發緊燒既我唯有躺係張床到看,好正呀!!! 看左兩集,不過真係頂唔順,終於訓覺啦~

就係咁,一個禮拜既週記就此完結~ ^____^ 多謝收看!!!!!

(注: d 相s 係 from their official web 同 internet search result,我無見到話唔比 link,if 唔得,請告知我~)

No comments: