Thursday, May 26, 2005

2005.05.24 岩井俊二 + 市原隼人

無咩特別既一日,要自己煮野食,本來今日食得好飽,唔想食晚餐,but 又好似唔係咁好,就煮左個買左好耐都未食既低脂拉麵,好味呀!!! 結果食晒,一共 360 大卡~ >_<
既然食左個好想食好耐但之前又因為種種原因無食到既麵,我就打開左個 cd/vcd 櫃,想看一套想看好耐既戲~
可能因為看開市原隼人,我 choose 左「青春電幻物語」~ 買左一段時間,當時係係 newspaper 度知道岩井有套新戲叫「花與愛麗詩」,有我喜愛既鈴木杏,岩岩又係 d newsgroup 度見到有人討論緊「情書」,所以就想買套岩井既戲去看~ 本來想買「四月物語」,但見到「青春電幻物語」有市原隼人就買左啦~ 我覺得岩井拍「十幾歲」既人拍得好好~ 但有好幾次我想看既時候都唔能夠下定決心,總係有好多其他戲 distract 我~
今次終於係看晒 water boys 2 之後,極度期待市原隼人係「青春電幻物語」既演繹~ 開左 power dvd,繼續躺係張床到,不過‧‧‧果真係岩井呀,單單一個 12" mon. not enough to be 個光源,看得都幾辛苦,而且套 movie 係真係要用心看,要完完全全投入去看先 follow 到個 rhythm,終於係差唔多夠一隻 disc 既時候停左佢,決定先訓覺,明日再戰!戰埋今季 tbs 家庭劇「あいくるしい」~ 除左市原之外,仲有綾瀨 haruka (保礦力最新一輯女主角,「在世界中心呼叫愛」 tv 版女主角) 喔!
Haruka~ (From Official Web, Horipro Inc.)Posted by Hello

注: d 相係 from their official web,我看唔到話唔可以 link~ but if 真係唔得,就話我知啦~

No comments: