Wednesday, May 18, 2005

嚇親~

上個禮拜五發生大件事,嚇親左~ 係 xanga 度已經寫左 d,不過可能講得唔係好清楚~
被嚇親,覺得好恐怖!感覺好似以前讀書講既白色恐怖咁,原來真係可以好慌架!好彩我唔係太"至在",所以都 ok,只係唔想無端端有 d 咩事,話晒我由細到大都係"乖"架嘛,唔想比人"隔硬"畫花個 record。
總之就係快 d 學野,樣樣學好 d,之後就可以有能力去創自己既路~
教我 yoga 既 miss 已經唔多教康體處啦,全職教私人咁制,超多 $$,月入過 "幾萬"!!!!! O_O !!!! [兩眼發光 look]
得悉有數個舊同學畢業之後無打工,全職教琴,"店"呀! part time 教個個都唔錯,係時候打電話 call 番 d 人先~ :)
我咁講唔代表我無志向 only 向 $$ 看架,我只係覺得"教人"係"造化社會",春風化雨嘛~ 又真係可以幫到人,有意義過係 office,就算係 office 比人覺得係 professional 又點? 對社會既 contribution 都係 indirect 既~
文教可以改變人既思想,幫助人渡過思想上既難關,個人覺得有 d 似心理醫生,不過 d 難關就無咁嚴重~ 運動同飲食就可以幫助人既健康喎~
所以我幾時都話想開間綜合 cafe,不過唔係宜家大部份 cafe 個 d 層面囉~
講開又講,依利近街有間 cafe,之前行過已經好想入去看看,前幾日見報紙有專題,原來間 cafe 夜晚會有 live music,不時又會舉辦下 d exhibition 咁架~ 好似真係好 okay 咁喎,得閒一定要去試下先~ :)

No comments: