Thursday, May 26, 2005

夏天不是讀書天~

以前聽過話「夏天不是讀書天」,所以就放暑假。係放暑假既時候,通常 d 爸爸媽媽都會安排好多益智既節目比小朋友,到左中學既時候,小朋友已經變成青少年,有自己既想法,開始會自己安排自己既暑假。係我既年代 (講到自己好老咁,but 我發現左宜家既中學生同我地個陣真係有好大分別),中一至中三既時候,暑假通常都係 for 左課外活動,e.g. 練波,AYP,去 camp 等,當然有唔少同學仔亦會去旅行!(不過我屋企係新年先去,因為爸爸新年先放假!) 係做完功課,練晒琴,唔晒去 ECA 既時候,係屋企就梗係唔會溫書啦,可能會看下小說。當時岩岩興起看日劇 vcd,我地試過看足一日,朝早一早看,開住冷氣係廳到,唔晒食咁制,媽咪落街買送就買 d 雞蛋仔呀咁既 snacks 返上黎,一路看到爸爸返黎之前,如果看唔晒一套就留番爸爸訓左覺繼續看 :P 當時媽咪都話我地三個既「生活」幾頹廢 (我堂姐以前返香港住係我地到,所以係三個);就係咁 「養成」左「煲日劇」既習慣,所以其實後來我係 Uni 到既「創舉」唔係「事出無因」既~ 不過,早幾日翻看以前既日記,先發現我既「煲日劇」習慣原來係一個「s/f hobby」(Summer/Fall Hobby)! 讀中學如是,大學既創舉全部都係住 summer hall/fall sem. 既時候創既,上年又係呢一個季度開始看日劇,一過左 Fall 就好似唔會看日劇,變左看 movies ^_^ 奇怪呢~
不過我好 proud of 呢個 hobby,真的,我覺得唔算好頹廢,只係有時候人係需要咁樣去 enjoy your life! 所以無所謂,我會繼續努力的!

No comments: