Thursday, May 26, 2005

2005.05.25 再戰~

今日 kakin 過左黎食 lunch,去左 city super 食韓國野,我要左 kimchi 拉麵,可能我胃寒,呢幾日都唔舒服既胃係食左 d 勁辣既 kimchi 之後竟然舒服左好多~ 行左一陣 city super,想好左要煮豆腐!

放工,搭正 6:15pm 去到 bus stop,無晒人,都係趕唔切班車,結果等左 15 mins.,等緊車既時候想緊煮咩好,想「滾湯」,上到車,打比 daddy,原來仲有湯係雪櫃到,所以 daddy 建議食飯盒,佢食燒味飯,我食兩送飯,因為可以同 daddy share~ ^_^

返到屋企,沖涼,煲翻熱 d 湯, 等爸爸返黎~

上網,同久未連絡既小學同學 icq,約左要出黎食下飯,gather 下~

食飯,將 d 送同爸爸 share;食飽,乾淨利落,只係需要洗下個鑊 (因為用黎翻熱 d 湯)~

返入房續戰我既「青春電幻物語」,決定由開頭看起,跳過一 d 記得既部分。看真 d,o個時既市原,好細個呀!!! 雖然 d 衣著已經有個譜,唔肥,又唔太瘦,不過塊面仲係典型日本小朋友咁圓圓地有 d baby fat,眼細細,好 cute 喎。反而蒼井優就無乜唔同,可能因為女仔到二十歲都可能有 baby fat,所以無咁覺有變!咁又係,看看 00 年既我同細佬先~

Steve & I @ Uncle Sammy's Wedding~ Year 2000! Posted by Hello


再看看我同細佬既近照:

Steve & I @the Peak~ Year 2004! Posted by Hello

Steve 係咪變左好多呢~ 瘦左好多 (將兩個 extremes 比,我想有 20 lbs!!!!) 同高左!我呢~ 就無咩啦~

再看下 01" 同 04" 都係去 macau 既相:

Me @macau 01" Posted by Hello

Me @Macau 04" Posted by Hello
哈哈~ 係咪無咩變呢~

咦~ 點解講講下變左 post 相既~ anyway,好看的 movie,不過未必個個鐘意~ 超級岩井 feel,呢個 feel = 岩井~ 同 "無里頭" = 周星馳 同一道理~

係 finish 呢個 movie 之後就再煲日劇,好看喔!!! (好似無咩我話唔好看呢? 梗係啦~ 我有篩選過先看架嘛~ 咁搵得返黎看既都係有期待架啦~ 家庭戲~ 感人!! o個種傷痛既感覺仲勁過竹野內個套,不過無 cry~ 究竟係 d 演員既問題定係導演呢? 我要研究下呢個問題~ 話時話,點解日本連 d 童星都識做戲過香港 d 大人?? 仲有個香港個 d 主持,究竟識唔識講野架? 點解介紹下野都可以咁「作狀」,仲話去拍戲喎,唉~ 咪好似 f 小姐咁囉~ 本來我好想看套學警既 tv 架,但呀 f 小姐令我好頭痛~ :(

No comments: