Friday, May 27, 2005

日劇依舊好好看 + 期待 SUNDAY 試機~

尋晚看埋兩集 tbs 家庭劇,今季我想看的日劇已經看晒,follow 到o個邊個進度,咁岩兩套都係星期日做,宜家要等等先有得看啦~
cable 又播冰之世界,竹野內豐都係咁樣,看黎唔見佢一排,都完全無老到喎,keep 得都幾好~ 但究竟呢幾年佢忙 d 咩呢? 雖然我都好留意 j-pop,但佢真係好「低調」喔~
唔~~~ 唔知「義經」會唔會出有 subtitles 既 dvd 呢? 我好想看日本既古裝片呀!我 only 看過卡通古裝咋!! 不過咁多集咪會好貴囉,唉!!!
仲有‧‧‧無啦~ 無咩特別野想看,會去搵三隻竹內結子既 VCD~

KAMAN 買左 N1 啦~ SUNDAY 去試機,如無意外我應該會一齊去~ 影咩好呢? 我又想影 LANDSCAPE 又想影人~ KAMAN 話去西貢影,去西貢邊度好呢? 定係去南區? 之前話唱 LUNCH K 嘛,咁我地可以係香港仔 NEWAY 唱 LUNCH K 再去 D BEACH 度影呀~ :)

我突然想,DISNEYLAND 開幕之後,一定要一齊去,仲要兩日一夜個隻,狂影相~ 哈哈~ DISNEYLAND 好靚喔!!

1 comment:

Anonymous said...

Can i go with you ???
I love beach and disneyland too!!!