Friday, October 01, 2004

十‧一黃金週開始啦~~~

十‧一黃金週開始啦~~~

我的"四天"假期開始囉!

今天去澳門~~~ 三天兩夜!!!

一早出門去銅鑼灣買野~~ 買睫毛夾同指甲油 <-- prepare 星期一庚表哥結婚! 仲要去 fancl~~

本來約好十二點在港澳碼頭食完 lunch 再搭船,不過原來 fancl 開十一點,我又唔係好肚餓,所以就約埋呀森一齊遲d先去港澳碼頭~~~ 好多人買飛呀~~ 我地要買遲一個鐘既飛!!係架船度影左 d 手機相~~ 呀森部機個 display 顯得好靓呀!!

去到澳門出埋關差唔多三點半~~ 返左屋企,同嬤嬤傾左一陣,嬤嬤整親手~~~ 五點鐘就出發啦~~~
1.由屋企行去「大聖廟」~~ 有少少高度,望番落黎,有d悲情城市裡面既九份~ (不過同我上次去九份就好唔同,我都係想去多次九份,看下究竟邊到先看到咁「悲情城市」!〔定係宜家已經無左?but我見vicky既photo album都有架喎!〕
2.再行上去白鴿巢公園〔呢個公園係爺爺以前去晨運架!〕
3.梗係要食下公園隔黎個檔魚旦同魷魚啦~
4.再經「古董街」行去大三巴~~
5.影左d相,竟然有d歐洲風味!因為d建築吧!
6.入左去大三巴個地下墓室
7.去埋隔黎個藝術館
8.再上去大三巴後面,有d畏高添!
9.去到人地close我地先走!
10.係樓梯度影相~~
11.走緊既時候見到呀東呀!!!〔不過我唔咁confirm所以無叫到他,他又看我唔到!〕
12.有d喉嚨痛呀~ 所以飲左呀伯既五花茶!竟然要$7喎!不過真係幾好味喎!又幾潤喎!
13.行番落「議事亭」,又影左d相~~ 真係幾歐洲架!
14.梗係要去「義順」食雙皮奶啦!
15.食完又係食~ 今次係行去搵野食兼搵定地方看煙花!
16.行行下大馬路,行到去中銀,過左去海旁,其實無行錯路,but見唔到有野食既地方,有d「坳底」,點知仲落起雨黎~~ 結果都係要跑番去「旺」d既地方,去到新麗華~~ 
17.最終都係要打比姑丈~~ 問番他講的南灣係邊~~ 原來真係無行錯架~ 今次係新麗華個邊行過去~ 經過禮賓府,終於見到啦!
18.個度有d攤檔賣飾物,另外一邊有d餐廳同cafe~~ 因為落雨,快快趣搵左間餐廳,d野食都ok架,野飲就麻麻啦~ $$呢都ok啦~ 就快9點要看煙花,d野未齊都唔要啦~ 埋單走!
19.嘩!!! 原來出面係個露天茶座!都幾好feel喎,不過我地太早黎(應該係7點度)又落緊雨,所以要係室內!原來咁多人喎,唔怪得之我地後落個個dish要等咁耐啦~
20.係「長堤」(我比既名,我覺得似)度看左英國既煙花,又有隔黎水幕個音樂做background,幾特別!
21.為左看更靚既煙花,我地就一路行去旅遊塔個邊~
22.去到旅遊塔對出既石灘,竟然可以入呀!個度離個煙花船大概係二三百米!!〔我唔知呀.. 呀bill估既!)
23.好靚呀!!中國既煙花真係好正!第一次咁近看煙花咋!
24.去葡京!
25.行左一圈就去拉老虎機~ 今晚我地4個人,每人夾$20~ 結果淨贏左$72~~ 因為唔係太多既關係,我地無分到,用黎食宵夜!
26.宵夜買左野飲同細龜炒麵!真係好好味!!
27.返屋企!

No comments: