Wednesday, October 27, 2004

生日禮物!!!

好開心呀~~~ 今年到宜家為止,收到四份生日禮物~ 份份都好好~ 媽媽一早送左個袋比我~~ auntie 送左個 buffalo 暖杯/壺比我帶飯用~ 家健送左部好靚既 pink ipod mini 比我~~ 好開心~~ 今晚食飯~~ 細佬送禮物比我呀~~ 係 swarovski 既手鍊呀!! 音符系列個條!! 好好好靚呀!!! 好勁呀~ 我細佬見我有個 swarovski 高音諩號既心口針~ 就買番一套啦~~ 好重手呀~~ 兩條多 d 唔晒三條既價錢就可以買部 ipod mini 啦~~ 細佬咁捨得買野比我~ 我要得閒補貼下他先~~ :D

No comments: