Sunday, October 03, 2004

澳門之旅--回家日!

今日勁遲起身!!尋晚我已經第一個去沖涼,but因為搵唔到風筒,要等頭髮乾,等到3點幾!

想起身好耐,最後又係媽咪既電話叫醒我,我唔記得左媽咪今朝一早出深圳!!九點幾起左身聽電話,跟住大家陸陸續續起身嚕!不過好似都搞到成十一點先出門口!

女仔好似無食早餐~~ 男仔就食葡撻!

姑姐叫我地pack好野,姑丈下午幫我地車去碼頭~ 真好!

1.搭33號過taipa,一去到就搵野食~ 食「木偶」~ 有保證既~ ok啦!我都係鐘意食個馬加休球!!
2.買手信(我見議架~ 怕番到過澳門會趕唔切)
3.去行海濱路!歐陸建築!!博物館黎架!有一間係講土生葡人之家!
4.影左相就返過去澳門啦! 
5.去番「義順」,因為試唔到taipa既豬扒包就去番間有保證既試下澳門豬扒包啦!
6.去碼頭嚕!

澳門之旅到此為止!!! 愉快的旅程!! 

No comments: