Friday, October 15, 2004

終於到了星期五!

過左一個好愉快既工作週!

哈哈~~ 因為老闆突然要去台灣,帶左一個同事去,去左3日~~

其中一日仲得番我一個係公司! 呢幾日公司得番兩個人,感覺很冷清,不過又幾好喎!今日應該返黎架啦,不過宜家都未見蹤影,趁仲有少少"自由時間",就做下自己野囉!

呢個禮拜都想左好多野,究竟我想搵d咩工?其實宜家搵工都真係有d難!讀左三年出黎,其實乜都唔識,好多野想做都做唔到!所以,我覺得真係要「坐言起行」,真真正正既放得低!我宜家開始真正咁搵埋其它類型既工啦!之前用jobsdb既service,有好多financial既公司問我羅resume,我就梗係reject晒啦!but有一間,個position名就relationship executive,我不虞有乍就send左個resume比間公司,好快就叫我interview啦,不過好彩個打電話黎個小姐有講明係financial,有客底,要做既係叫做customer relationship喎,即係keep住班客同sell其它service~ 仲話唔晒做cold call 架,有cold call team,當係一般customer relationship咁做就ok架啦~~ 咁我就reject左啦~ 我想,暫時我仲未需要去做呢類financial掛!

p.s.間公司係保誠大廈,我check番個record係上市公司集團成員喎!唔知係咪真既呢?宜家唯有繼續努力,最重要既係:一定要坐言起行!!!努力!!!加油!!! 


No comments: